Systematyczny wzrost liczby słuchaczy RMF MAXXX

11/12/2012

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC zasięg dzienny RMF MAXXX systematycznie wzrasta. Liczba osób włączających RMF MAXXX wzrosła o ponad 100 tysięcy w porównaniu z miesiącami wakacyjnymi.

Każdego dnia RMF MAXXX słucha ponad 1,6 miliona osób. Wyraźnie wzrasta również zasięg dzienny  RMF MAXXX, osiągając 11% w grupie docelowej stacji, którą stanowią osoby w wieku 18-34 lata.

 

Zasięg dzienny

07-09.2012

08-10.2012

09-11.2012

18-34 lata

10,0%

10,3%

11,0%

Wszyscy respondenci

1,52 mln

1,58 mln

1,62 mln

Źródło: MillwardBrown SMG/KRC;07-09.2012, 08-10.2012, 09-11,2012; TG: 18-34 lata, ogół badanych;

wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 7163, 6859, 6804, 21048, 21040, 21048

Słuchacze RMF MAXXX to atrakcyjna dla reklamodawców grupa docelowao bardzo dobrej sytuacji materialnej. Słuchacze RMF MAXXX to osoby różnorodnie korzystające z dostępnych mediów elektronicznych. Są to aktywni konsumenci, doskonale odnajdujący się w świecie multimedialnej rozrywki, pozostający na bieżąco z najnowszymi trendami ze świata muzyki, kina, gier komputerowych czy nowinek technologicznych.

 

Struktura słuchaczy wg. zasięgu dziennego

Słuchacze
RMF MAXXX

Ogół
badanych

Affinity Index

Miesięczne dochody gospodarstwa powyżej  3000 zł

50,1%

43,4%

115

Bardzo dobra lub dobra samoocena sytuacji materialnej

84,5%

76,6%

110

Posiada telewizję kablową

51,2%

44,9%

114

Posiada telewizję satelitarną

64,6%

53,7%

120

Posiada Internet

94,6%

77,9%

121

Posiada odtwarzacz mp3/mp4

56,8%

38,8%

146

Posiada laptopa

74,2%

60,0%

124

Posiada konsolę do gier

26,0%

16,3%

160

Źródło: MillwardBrown SMG/KRC; 06-11.2012; TG: słuchacze RMF MAXXX (struktura wg. zasięgu dziennego 19 stacji),

ogół badanych;  próba odpowiednio: 2227, 42104.

RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 19 stacji lokalnych i regionalnych nadających muzykę w formacie CHR w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest także serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY