Systematyczny wzrost udziałów RMF FM w 2011 roku

11/01/2012

RMF FM systematycznie umacniało swoją pozycję rynkową – z kwartału na kwartał zwiększało swój udział w czasie słuchania, wyprzedzając pod tym względem wyraźnie pozostałe stacje ogólnopolskie.

W 4 kwartale 2011 roku udział RMF FM w rynku słuchalności wynosił 26,7% i był o 70% wyższy niż kolejnej stacji w rankingu.

W drugiej połowie roku słabsze wyniki notował Program 3 Polskiego Radia. W ostatnim kwartale dobry rezultat osiągnęła Jedynka, a spadek udziałów można zauważyć w przypadku Radia Zet.

  01-03.2011 04-06.2011 07-09.2011 10-12.2011
Udział w czasie słuchania
RMF FM 25,4% 25,4% 26,3% 26,7%
Radio ZET 16,3% 16,2% 16,5% 15,7%
PR 1 12,3% 11,5% 11,7% 12,2%
PR 3 8,7% 8,5% 7,9% 7,9%

Źródło: RadioTrack, MillwardBrown SMG/KRC, ogół badanych, próba odpowiednio: 21053, 21082, 21040, 21045.

 

W roku 2011 Radio RMF FM osiągnęło 30,6% udziału w czasie słuchania w grupie komercyjnej i pozwalało na dotarcie do 38,1% reprezentantów tej grupy każdego dnia.

  Udział w czasie słuchania (%) Zasięg dzienny
Osoby w wieku 16 -49 lat, rok 2011
RMF FM 30,6% 38,1%
Radio ZET 17,9% 26,0%
PR 3 7,9% 9,0%
PR 1 4,4% 6,9%

Źródło: RadioTrack, MillwardBrown SMG/KRC, próba 51 612

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY