Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie adFM AWARDS

05/09/2017

Znamy pierwsze zgłoszenia, które zostaną uwzględnione w finale konkursu reklamy radiowej adFM AWARDS organizowanym przez Grupę RMF przy współpracy z miesięcznikiem „Media & Marketing Polska”. Organizator postanowił zakwalifikować do ostatniego etapu konkursu trzy kreacje radiowe wykorzystane w komunikacji medialnej: Toyoty, Škody i Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska.

adFM AWARDS 2017

Twórcy kreacji będą walczyć o nagrodę główną – kampanię w RMF FM o wartości rynkowej 200 tys. zł netto (po rabatach). Na zgłoszenia do konkursu czekamy do końca października na stronie www.adfm.pl. Zwycięzcę, którego poznamy go podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura, wybierze jury złożone z ekspertów polskiego i zagranicznego rynku reklamy radiowej.

Toyotę organizator wyróżnił za najbardziej oczywiste, ale też bardzo kreatywne odwołanie się do głównego elementu radia – muzyki i stworzenie własnej, samochodowej listy przebojów, wykorzystującej m.in. hity Karin Stanek i Breakout. Z kolei odpowiedzią na tę kampanię były wyjątkowo pomysłowe spoty Škody, w których zastosowano grę słów („Brzmi to jota w jotę jak jakaś stara śpiewka”) i odniesiono się do przeboju „Autostop” z kreacji Toyoty. Również i te spoty, zgłoszone przez agencję Isobar, przeszły do finału.

Ostatnią awansowaną do finału kreacją jest reklama Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska promująca akcję „Ciągniemy Władzę Za Język” i stronę internetową zajezyk.pl. W zgłoszonym przez marketera spocie wykorzystano fragmenty znanych wierszyków i dziecięcych rymowanek, stosując jednocześnie niełatwą, bo odnoszącą się do jazzu muzykę.

W konkursie adFM AWARDS można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY