Zmiana nazw nie obejmie toruńskiego Radia Gra. Powodem tej decyzji jest silna pozycja tej stacji w regionie.
Spółka Multimedia (Grupa RMF) nabyła od Mediów Regionalnych, Grupę Gra (sieć czterech stacji radiowych nadających program pod szyldem Radio Gra ) w marcu br. Stacje emitują lokalny program, skierowany do słuchaczy zainteresowanych sprawami swojego miasta. Format muzyczny wszystkich stacji sieci Gra to CHR (contemporary hits radio).
Każdego dnia RMF MAXXX dociera do 1,5 mln słuchaczy. Grupę docelową stacji są osoby w wieku 18-34 lata, które stanowią 71,8% słuchaczy. 46,3% spośród nich osiąga dochody gospodarstwa domowego powyżej 3 tys. złotych.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 02.2013–04.2013; zasięg dzienny; TG: ogół badanych; próba: 21048; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego RMF MAXXX; 11.2012-04.2013 próba: 2117