Universal McCann zwycięzcą jubileuszowych, 10-tych warsztatów radiowych Grupy RMF

19/09/2011

W dniach od 14 do 17 września w Bukowinie Tatrzańskiej odbyły się jubileuszowe, 10. warsztaty Grupy RMF. Jak co roku, do rywalizacji stanęło kilkanaście domów mediowych, prezentując przygotowane wcześniej strategie.

Wystąpienia oceniane były przez 5 osobowe Jury w składzie: Monika Siejewicz (Sony), Jacek Furman (Aflofarm), Piotr Wałęski (BZ WBK) oraz Tomasz Ramza i Dariusz Woźniak (Grupa RMF).

Możliwość zobaczenia w krótkim czasie tak wielu agencji, to niewątpliwie bardzo ciekawe i wartościowe doświadczenie. Gdybym miala dzisiaj konstruować potencjalną liste domów mediowych do przetargu, miałabym ułatwione zadanie" - powiedziała Monika Siejewicz. Jacek Furman dodaje „poświęcony czas oceniam jako dobrą inwestycję w poszerzenie mojej wiedzy na temat rynku domów mediowych i ich potencjałów". Podobnie wyraża się Piotr Wałęski - „Uczestnictwo w warsztatach dało mi pelniejszy obraz rynku domow mediowych. Mimo, że znam ten rynek, bo się z niego wywodzę, to z pewnością warto tu było przyjechać i zobaczyć ogrom pracy, jaki agencje włożyły w ten konkurs."

Jury najwyżej oceniło prezentację Universal McCann. Agencja otrzymała 350 000 zł RC na kampanię w radio oraz stworzy własne radio, które będzie mogła umieścić na swojej stronie internetowej oraz na RMFon.pl.

Drugie miejsce zajął dom mediowy MPG a trzecie Zenithoptimedia. Zwycięzcy uczestnicy warsztatów otrzymali atrakcyjne nagrody rzeczowe.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY