Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,8% - to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności.
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich (ogół badanych) | ||||
---|---|---|---|---|
12.2013-02.2014 | 10.2014-12.2014 | 11.2014-01.2015 | 12.2014-02.2015 | |
RMF FM | 22,1% | 24,1% | 24,5% | 25,8% |
Radio ZET | 16,1% | 14,4% | 13,8% | 13,8% |
PR1 | 10,2% | 10,7% | 9,9% | 8,9% |
PR3 | 7,4% | 6,7% | 7,2% | 7,0% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21045, 21079, 20943, 20917 |
Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown RMF FM zajmuje pozycję lidera słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat, zdecydowanie wyprzedzając konkurencyjne stacje radiowe.
Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat jest ponad dwukrotnie wyższy, niż wynosi wynik następnej stacji ogólnopolskiej w rankingu w tej grupie docelowej.
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich Grupa komercyjne (16-49 lat) |
||||
---|---|---|---|---|
12.2013-02.2014 | 10.2014-12.2014 | 11.2014-01.2015 | 12.2014-02.2015 | |
RMF FM | 24,5% | 28,1% | 28,1% | 29,2% |
Radio ZET | 17,2% | 15,4% | 14,3% | 14,2% |
PR3 | 7,3% | 6,4% | 6,8% | 6,4% |
PR1 | 4,0% | 3,3% | 3,0% | 3,2% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12682, 12129, 12382, 12467 |