W grupie komercyjnej słuchalność RMF FM ponad dwukrotnie wyższa niż Radia ZET

10/03/2015

Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta. W kolejnych falach stacja wyraźnie zyskuje, a jej wynik jest znacznie wyższy niż w analogicznej fali sprzed roku, podczas gdy wyniki pozostałych stacji ogólnopolskich pogorszyły się.

Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,8% - to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności.

Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich (ogół badanych)
  12.2013-02.2014 10.2014-12.2014 11.2014-01.2015 12.2014-02.2015
RMF FM 22,1% 24,1% 24,5% 25,8%
Radio ZET 16,1% 14,4% 13,8% 13,8%
PR1 10,2% 10,7% 9,9% 8,9%
PR3 7,4% 6,7% 7,2% 7,0%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21045, 21079, 20943, 20917

Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown RMF FM zajmuje pozycję lidera słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat, zdecydowanie wyprzedzając konkurencyjne stacje radiowe.

Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat jest ponad dwukrotnie wyższy, niż wynosi wynik następnej stacji ogólnopolskiej w rankingu w tej grupie docelowej.

Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich
Grupa komercyjne (16-49 lat)
  12.2013-02.2014 10.2014-12.2014 11.2014-01.2015 12.2014-02.2015
RMF FM 24,5% 28,1% 28,1% 29,2%
Radio ZET 17,2% 15,4% 14,3% 14,2%
PR3 7,3% 6,4% 6,8% 6,4%
PR1 4,0% 3,3% 3,0% 3,2%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 10.2014-12.2014, 11.2014-01.2015, 12.2014-02.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12682, 12129, 12382, 12467

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY