Tegoroczne Warsztaty Grupy RMF odbywały się w Kołobrzegu i przyciągnęły rekordową ilość uczestników – aż 19 domów mediowych ubiegało się o główną nagrodę. Była nią, jak co roku, kampania reklamowa w stacjach Grupy RMF. W tym roku zwycięzca otrzymał kampanię o wartości 350 000 złotych (wg cennika).
Zadanie konkursowe oceniało jury złożone z przedstawicieli marketerów z: Coca-Coli (Agnieszka Wiśniewska), Sony (Monika Siejewicz) oraz Media Expert (Przemysław Liszyk) oraz Grupy RMF (Tomasz Ramza, Dariusz Woźniak) i Grupy Bauer Media (Michał Kaliński).
„Cieszymy się z bardzo wysokiej, wręcz rekordowej frekwencji ze strony domów mediowych. Kolejna odsłona warsztatów, którą mam przyjemność obserwować udowadnia, że domy mediowe bardzo serio podchodzą do tej rywalizacji i prezentują wysoki poziom przedstawianych strategii – powiedział organizator Warsztatów, dyrektor biura sprzedaży Grupy RMF, Tomasz Ramza.