Formuła Warsztatów jest podobna do zeszłorocznej, kiedy to agencje poproszone zostały o wcześniejsze przygotowanie prezentacji i zaprezentowanie ich na miejscu wyjazdu.
Tegoroczną nowością są nagrody: prezentacje domów mediowych będą traktowane jako pierwszy etap przetargu mediowego multimedialnego klienta. Zwycięskie prezentacje znajdą się na short liście w przetargu mediowym. Trzy najlepsze agencje podejmą dalej negocjacje z klientem i ostatecznie jedna z agencji zakupi dla niego jesienną kampanię w mediach.
Oprócz tego, dla zwycięzców Warsztatów, Grupa RMF przewidziała inne, specjalne nagrody.
„Wierzymy, że obok tradycyjnych nagród, możliwość zrobienia realnego biznesu jeszcze bardziej zmotywuje agencje do udziału w naszych warsztatach. Zależy nam, by agencje zaprezentowały w swoich prezentacjach siłę radia jako medium, przygotowując optymalną, obejmującą także inne media, propozycję dla klienta z branży obuwniczej, czyli takiej, która z radia korzysta stosunkowo rzadko” – mówi Tomasz Ramza dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.