Podcasty wideo to zupełnie nowy produkt w ofercie RMF Digital. W ramach usługi Grupa RMF gwarantuje przygotowanie scenariusza wg briefu reklamodawcy, nagranie, montaż, produkcję dedykowanej czołówki i oprawy graficznej, dystrybucję na portalu YouTube w kanale RMF Podcasty oraz promocję, w tym wsparcie redakcyjne.
Klienci mają też do dyspozycji warszawskie studio RMF FM z technologią green box, w którym mogą nagrać podcasty. Produkcja może być również realizowana w miejscu wskazanym przez klienta. Gospodarzami mogą być prezenterzy rozgłośni Grupy RMF – RMF MAXXX i RMF Classic.
„Materiały wideo w Internecie cieszą się coraz większą popularnością użytkowników. Oferując Podcasty Wideo dajemy marketerom kolejne narzędzie i kolejny sposób dotarcia do ich potencjalnych klientów. Dzięki naszemu wieloletniemu know-how przy produkcji materiałów wideo, jesteśmy w stanie zagwarantować profesjonalną obsługę na każdym etapie realizacji” – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.
RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.