Wystartowała druga edycja konkursu adFM AWARDS. Czekamy na zgłoszenia!

03/12/2017

Rozpoczęła się druga edycja konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. W edycji 2018 na zgłoszenia czekamy do końca października. Nagrodą dla twórcy najbardziej kreatywnej reklamy radiowej lub najbardziej nieszablonowego użycia radia w kampanii jest kampania reklamowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

adFM AWARDS 2018

W konkursie adFM AWARDS można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego.

Zgłaszać się mogą agencje kreatywne lub teamy kreatywne i strategiczne z domów mediowych czy pracujące bezpośrednio u marketera. Mogą przesyłać swoje prace zrealizowane i wyemitowane w radiu od listopada 2017 roku do października 2018 roku. Nominować projekty mogą też wszyscy inni gracze rynku reklamowego, wskazując ciekawe inicjatywy z wykorzystaniem radia wraz z ich autorami.

Zwycięzca – firma (agencja, dom mediowy, marketer), w której powstał zwycięski projekt lub freelancer (jeśli jednoosobowo stworzył nagrodzony projekt) – otrzyma kampanię w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto.

Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe. Zwycięzcę, którego poznamy go podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura, wybierze jury złożone z ekspertów polskiego i zagranicznego rynku reklamy radiowej.

Formularz zgłoszeniowy

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY