Wzrasta liczba słuchaczy RMF FM w atrakcyjnych grupach docelowych!

12/11/2014

Na podstawie październikowej fali badań Instytutu Millward Brown można stwierdzić, że w porównaniu z wakacjami poprawia się zasięg dzienny RMF FM. Jest to dopiero drugi miesiąc funkcjonowania nowej ramówki na antenie stacji, ale już widać, jej pozytywny wpływ na słuchalność.

Jak wynika z najnowszej fali badań Radio RMF FM zyskuje także w atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawców grupach docelowych. Systematycznie wzrasta zasięg dzienny stacji w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat).

Stacja zyskuje również wśród osób o wysokich dochodach, a także wśród przedstawicieli prestiżowych zawodów, wymagających nierzadko wysokich kwalifikacji i specjalistycznego wykształcenia. W każdej z tych grup docelowych średnio 1/3 odbiorców wybiera codziennie RMF FM.

Ewolucja zasięgu dziennego RMF FM
  06-08.2014 07-09.2014 08-10.2014
wiek: 16-49 lat 33,1% 33,4% 33,8%
dochody gospodarstwa domowego powyżej 5 tys. zł 31,9% 32,9% 33,4%
zawód: dyrektorzy wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm 31,8% 32,5% 33,2%
wszyscy respondenci 27,8% 27,8% 28,3%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 06-08.2014, 07-09.2014, 08-10.2014; próba odpowiednio: 12556, 12290, 12072, 4646, 4616, 4615, 9192, 9148, 9168, 21075, 21096, 21103 .

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown RMF FM jest niezagrożonym liderem słuchalności radia w Polsce. Każdego dnia stacji słucha 28,3% Polaków a jej udział w czasie słuchania wynosi 23,4%. To zdecydowanie więcej niż wynoszą wyniki konkurencyjnych, ogólnopolskich stacji radiowych.

Wyniki stacji ogólnopolskich, ogół badanych
  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 23,4% 28,3%
Radio Zet 14,6% 19,5%
PR1 11,0% 11,6%
PR3 7,2% 7,2%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 08-10.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21103.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY