Powiększa się grono słuchaczy RMF Classic w atrakcyjnych dla reklamodawców grupach zawodowych: osoby na stanowiskach kierowniczych, właściciele firm i przedstawiciele wolnych zawodów.
ZASIĘG DZIENNY RMF CLASSIC | 11.2012 - 01.2013 | 12.2012 - 02.2013 | 01.2013 - 03.2013 |
---|---|---|---|
Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm | 169 000 | 177 000 | 193 000 |
Ogół badanych | 401 000 | 406 000 | 425 000 |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 11.2012-01.2013, 12.2012-02.2013, 01.2013-03.2013; TG:, sytuacja zawodowa: dyrektorzy/wolne zawody, właściciele firm, ogół badanych; próba odpowiednio: 5619, 5602, 5517, 21052, 21058, 21053.
Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa odbiorców. Są to osoby nie tylko wyróżniające się na tle ogółu Polaków pod względem dochodów i samoceny sytuacji materialnej, ale również bardzo często podejmujące w swoich gospodarstwach domowych ważne decyzje zakupowe. Dodatkowo ponad połowa spośród nich to mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce, a także osoby z wyższym wykształceniem.
STRUKTURA SŁUCHACZY |
Słuchacze RMF Classic |
Ogół badanych | Affinity index |
---|---|---|---|
Osoby z wyższym wykształceniem | 59,5% | 25,8% | 230 |
Miasta i aglomeracje pow. 500 tys. mieszkańców | 52,5% | 19,4% | 270 |
Miesięczne dochody gospodarstwa domowego pow. 3000 zł | 62,1% | 41,8% | 148 |
Bardzo dobra lub dobra samoocena sytuacji materialnej | 87,1% | 75,8% | 115 |
Osoba będąca głową rodziny | 50,1% | 42,3% | 118 |
Osoba robiąca codzienne zakupy | 47,0% | 44,4% | 106 |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04.2012-03.2013; TG: Słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba odpowiednio: 2183, 84229.
Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.