Wzrasta zasięg dzienny RMF Classic!

15/04/2013

Wzrasta zasięg dzienny RMF Classic. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia stacja dociera do 425 tys. osób w całej Polsce.

Powiększa się grono słuchaczy RMF Classic w atrakcyjnych dla reklamodawców grupach zawodowych: osoby na stanowiskach kierowniczych, właściciele firm i przedstawiciele wolnych zawodów.

ZASIĘG DZIENNY RMF CLASSIC 11.2012 - 01.2013 12.2012 - 02.2013 01.2013 - 03.2013
Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm 169 000 177 000 193 000
Ogół badanych 401 000 406 000 425 000

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 11.2012-01.2013, 12.2012-02.2013, 01.2013-03.2013; TG:, sytuacja zawodowa: dyrektorzy/wolne zawody, właściciele firm, ogół badanych; próba odpowiednio: 5619, 5602, 5517, 21052, 21058, 21053.

Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa odbiorców. Są to osoby nie tylko wyróżniające się na tle ogółu Polaków pod względem dochodów i samoceny sytuacji materialnej, ale również bardzo często podejmujące w swoich gospodarstwach domowych ważne decyzje zakupowe. Dodatkowo ponad połowa spośród nich to mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce, a także osoby z wyższym wykształceniem.

STRUKTURA SŁUCHACZY Słuchacze
RMF Classic
Ogół badanych Affinity index
Osoby z wyższym wykształceniem 59,5% 25,8% 230
Miasta i aglomeracje pow. 500 tys. mieszkańców 52,5% 19,4% 270
Miesięczne dochody gospodarstwa domowego pow. 3000 zł 62,1% 41,8% 148
Bardzo dobra lub dobra samoocena sytuacji materialnej 87,1% 75,8% 115
Osoba będąca głową rodziny 50,1% 42,3% 118
Osoba robiąca codzienne zakupy 47,0% 44,4% 106

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04.2012-03.2013; TG: Słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba odpowiednio: 2183, 84229.

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY