Wzrasta zasięg dzienny RMF Classic

20/05/2013

RMF Classic jest najchętniej słuchaną stacją radiową z grupy rozgłośni premium wśród osób z wyższym wykształceniem!

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia stacja dociera do 438 tys. osób w całej Polsce. RMF Classic zyskuje również słuchaczy w największych miastach w Polsce. Zasięg dzienny RMF Classic w miastach i aglomeracjach miejskich o wielkości powyżej 500 tys. mieszkańców wzrasta i wynosi obecnie 231 tys.

  Zasięg dzienny RMF Classic
  12.2012-02.2013 01.2013-03.2013 02.2013-04.2013
miasta i aglomeracje miejskie pow. 500 tys. mieszkańców 197 000 207 000 231 000
ogół badanych 406 000 425 000 438 000

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 12.2012-02.2013, 01.2013-03.2013, 02.2013-04.2013; TG:, miasta i aglomeracje powyżej 500 tys. mieszkańców, ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 7228, 7336, 7331, 21058, 21053 21048.

RMF Classic to znakomita propozycja dla wyjątkowych słuchaczy. Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown wśród osób z wyższym wykształceniem RMF Classic jest najchętniej słuchaną stacją radiową wśród stacji premium (stacje wąskosformatowane, o precyzyjnie dobranej ofercie programowej,  skierowanej do wymagającego słuchacza). Udział RMF Classic w czasie słuchania wśród osób z wyższym wykształceniem wynosi 2,0% a zasięg dzienny 231 tys. Wyraźnie widać, że starannie dobrana muzyka klasyczna i najlepsze przeboje muzyki filmowej w połączeniu z tematyką audycji z zakresu sztuki, teatru, filmu, czy literatury zyskuje coraz większe grono odbiorców.

  Wyniki stacji premium wśród osób z wyższym wykształceniem
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF Classic 2,0% 231 000
Tok FM 1,9% 224 000
Chilli Zet 1,1% 125 000
Program 2 PR 0,9% 88 000
Radio PiN 0,3% 34 000

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 02.2013-04.2013; TG: osoby z wyższym wykształceniem; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 7925.

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY