Wzrost słuchalności RMF FM

12/09/2011

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM systematycznie zwiększa słuchalność – w ostatnim okresie wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny stacji. Przewaga nad kolejną stacją w rankingu rośnie.

Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie 25,9%, co daje stacji pozycję niekwestionowanego lidera z olbrzymią przewagą nad konkurencją. W ostatnich miesiącach RMF FM nieustannie zyskiwał, tendencja wzrostowa Trójki wyhamowała i stacja osiągnęła identyczny wynik w dwóch ostatnich falach. Wyniki Radia ZET wahają się na podobnym poziomie, Jedynka zanotowała wyższy poziom w dwóch ostatnich falach wakacyjnych.

  kwiecień 2011 - czerwiec 2011 maj 2011 - lipiec 2011 czerwiec 2011 - sierpień 2011
Udział w rynku słuchalności
RMF FM 25,4% 25,5% 25,9%
Radio ZET 16,2% 16,6% 16,4%
PR1 11,5% 11,7% 11,7%
PR3 8,5% 8,0% 8,0%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 04-06.2011, 05-07.2011, 06-08.2011, ogół badanych
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio: 21082, 21061, 21064

RMF FM codziennie przyciąga 31,3% Polaków w wieku 15-75 lat. Oznacza to, że każdego dnia stacja gromadzi przed radioodbiornikami o 2,7 miliona osób więcej, niż kolejna rozgłośnia w rankingu

Zasięg dzienny
  kwiecień 2011 - czerwiec 2011 maj 2011 - lipiec 2011 czerwiec 2011 - sierpień 2011
RMF FM 30,8% 30,9% 31,3%
Radio ZET 22,0% 22,5% 22,4%
PR1 13,1% 13,3% 13,8%
PR3 8,9% 8,8% 9,1%
Przewaga RMF nad kolejną stacją 2,67 mln 2,54 mln 2,69 mln

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 04-06.2011, 05-07.2011, 06-08.2011, ogół badanych
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio: 21082, 21061, 210

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY