Wzrost słuchalności RMF FM w 2015 roku

19/01/2016

W 2015 roku udział w czasie słuchania RMF FM osiągnął 24,9%. Stacja zanotowała wzrost w porównaniu do roku poprzedniego na poziomie 4,1%, co umocniło jej pozycję lidera w rankingu słuchalności.

Równocześnie w porównaniu do roku 2014 straciły Radio Zet (9,3%) i Program 1 (8,6%), zyskała natomiast Trójka (8,4%).

Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich
ogół badanych
  2014 2015 zmiana
RMF FM 23,9% 24,9% +4,1%
Radio Zet 15,1% 13,7% -9,3%
PR1 10,4% 9,5% -8,6%
PR3 7,2% 7,8% +8,4%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 2014, 2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 84290, 83940.

Zasięg dzienny Radia RMF FM również poprawił się w porównaniu z rokiem poprzednim. Według danych Instytutu Millward Brown codziennie 28,6% Polaków słuchało RMF FM i było to więcej o blisko 300 tys. niż w roku 2014. W porównaniu z 2014 słuchaczy straciły Radio Zet i Program 1, natomiast swój wynik poprawił Program 3.

Ewolucja zasięgu dziennego stacji ogólnopolskich
ogół badanych
  2014 2015 zmiana
RMF FM 27,7% 28,6% +3,3%
Radio Zet 19,4% 18,4% -5,2%
PR1 10,8% 10,4% -4,4%
PR3 7,4% 8,0% +8,9%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 2014, 2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 84290, 83940.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY