Równocześnie w porównaniu do roku 2014 straciły Radio Zet (9,3%) i Program 1 (8,6%), zyskała natomiast Trójka (8,4%).
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich ogół badanych |
|||
---|---|---|---|
2014 | 2015 | zmiana | |
RMF FM | 23,9% | 24,9% | +4,1% |
Radio Zet | 15,1% | 13,7% | -9,3% |
PR1 | 10,4% | 9,5% | -8,6% |
PR3 | 7,2% | 7,8% | +8,4% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 2014, 2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 84290, 83940. |
Zasięg dzienny Radia RMF FM również poprawił się w porównaniu z rokiem poprzednim. Według danych Instytutu Millward Brown codziennie 28,6% Polaków słuchało RMF FM i było to więcej o blisko 300 tys. niż w roku 2014. W porównaniu z 2014 słuchaczy straciły Radio Zet i Program 1, natomiast swój wynik poprawił Program 3.
Ewolucja zasięgu dziennego stacji ogólnopolskich ogół badanych |
|||
---|---|---|---|
2014 | 2015 | zmiana | |
RMF FM | 27,7% | 28,6% | +3,3% |
Radio Zet | 19,4% | 18,4% | -5,2% |
PR1 | 10,8% | 10,4% | -4,4% |
PR3 | 7,4% | 8,0% | +8,9% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 2014, 2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 84290, 83940. |