Dzięki dynamicznym wzrostom zasięgu dziennego oraz udziału w czasie słuchania radio RMF FM wyraźnie powiększa przewagę nad pozostałymi stacjami ogólnopolskimi w tej atrakcyjnej z punktu widzenia reklamodawców grupie docelowej.
Bardzo dobra samoocena sytuacji materialnej | |||
---|---|---|---|
01-03.2012 | 02-04.2012 | 03-05.2012 | |
RMF FM | 31,1% | 32,5% | 33,2% |
Radio ZET | 23,0% | 23,3% | 23,5% |
PR 3 | 12,3% | 12,2% | 12,6% |
PR 1 | 8,9% | 8,5% | 8,7% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 01.2012-03.2012, 02.2012-04.2012, 03.2012-05.2012; samoocena sytuacji materialnej: starcza na wszystkie wydatki; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 5837, 5659, 5474.
Radio RMF FM jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich w komercyjnej grupie słuchaczy radia. Udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 27,6%. Każdego dnia RMF FM słucha 36,1% osób w tej grupie wiekowej.
03-05.2012 | ||
---|---|---|
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 27,6% | 36,1% |
Radio ZET | 17,1% | 24,7% |
PR 3 | 8,6% | 9,7% |
PR 1 | 4,3% | 6,6% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 03.2012-05.2012; osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba:12550 .