Zadowoleni wybierają RMF FM

18/06/2012

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, radio RMF FM jest najchętniej wybieraną stacją radiową przez osoby bardzo dobrze oceniające swoją sytuację materialną. Są to osoby, które bez zbytnich wyrzeczeń mogą pozwolić sobie nawet na większe zakupy i wydatki finansowe. Prawie 1/3 osób w tej grupie odbiorców codziennie słucha RMF FM.

Dzięki dynamicznym wzrostom zasięgu dziennego oraz udziału w czasie słuchania radio RMF FM wyraźnie powiększa przewagę nad pozostałymi stacjami ogólnopolskimi w tej atrakcyjnej z punktu widzenia reklamodawców grupie docelowej.

  Bardzo dobra samoocena sytuacji materialnej
Zasięg dzienny
  01-03.2012 02-04.2012 03-05.2012
RMF FM 31,1% 32,5% 33,2%
Radio ZET 23,0% 23,3% 23,5%
PR 3 12,3% 12,2% 12,6%
PR 1 8,9% 8,5% 8,7%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 01.2012-03.2012, 02.2012-04.2012, 03.2012-05.2012; samoocena sytuacji materialnej: starcza na wszystkie wydatki; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 5837, 5659, 5474.

Radio RMF FM jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich w komercyjnej grupie słuchaczy radia. Udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 27,6%. Każdego dnia RMF FM słucha 36,1% osób w tej grupie wiekowej.

  03-05.2012
Osoby w wieku 16-49 lat
  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 27,6% 36,1%
Radio ZET 17,1% 24,7%
PR 3 8,6% 9,7%
PR 1 4,3% 6,6%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 03.2012-05.2012; osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny;  próba:12550 .

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY