Zimowy cennik Grupy RMF

19/11/2012

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres zimowy od 31.12.2012 do 3.03.2013.

Kontynuując strategię sprzedaży pakietów zbudowanych w oparciu o radio RMF FM i grupy stacji RMF MAXXX i RMF Classic, Grupa RMF zwiększa atrakcyjność pakietu RMF z Klasą, w którym zniżka od sumy cenników stacji wchodzących w jego skład wyniesie 4% (dotychczas 2%). Bez zmian pozostaną warunki sprzedaży pakietu RMF 3D, w którym ceny są średnio o 10% niższe niż suma cenników stacji składowych oraz pakietu RMF na MAXXXa, dla którego zniżka wynosi 8%. W okresie sierpień-październik 2012, zasięg dzienny wiodącego pakietu RMF 3D wśród osób z tzw. grupy komercyjnej (16-49 lat) osiągnął poziom 41,1%.

Bez zmian pozostaną cenniki RMF FM oraz sieci RMF MAXXX, która w 4 kwartale 2012 poszerzyła swój zasięg techniczny, wzbogacając grupę stacji (33 częstotliwości) o RMF MAXXX Wrocław. Dzięki uruchomieniu nadajników zlokalizowanych w Kielcach, Olsztynie, Gdyni, Opolu i Zielonej Górze zdecydowanie wzrasta zasięg techniczny sieci RMF Classic, obecnej już w 19 miastach kraju. W związku ze zwiększonym potencjałem reklamowym, skorygowany zostanie cennik rozgłośni. Ceny RMF Classic zmienią się średnio o 4,7%. Przy zwiększeniu upustu od pakietu RMF z Klasą, ceny tego pakietu będą jednak niższe niż w aktualnie obowiązującej ofercie.

Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY