X Dni Marketingu Sportowego

W dniach 22-23 marca 2012 roku Stadion Narodowy w Warszawie gościł uczestników X Dni Marketingu Sportowego - największego spotkania przedstawicieli sportu i biznesu w Europie środkowo-wschodniej.
Partnerem redakcyjnym kongresu było radio RMF FM.

W wydarzeniu udział wzięło 250 uczestników z ponad 100 organizacji związanych z biznesem sportowym w Polsce, a podczas targów Sport Marketing Expo zaprezentowało się ponad 25 wystawców.

Goście konferencji wysłuchali prezentacji światowej rangi zagranicznych prelegentów m.innymi: Director of Sponsorship Consulting, William Fenton, który mówił o sponsoringu sportowym przez pryzmat kryzysu ekonomicznego,  Kevin Jackson, Executive Director of Business Development GPJ, przedstawił  metody wdrożenia marketingu doświadczeń do projektów sportowych,  Tom Cannon zaprezentował przyszłe zagrożenia i możliwości w obszarze marketingu sportowego.

Kolejny moduł skupiał się na biznesie wokół UEFA EURO 2012™. Profesor Simon Chadwick mówił o goracym obecnie temaci "ambush marketingu", czyli nieprawne używanie marki EURO 2012 do działań marketingowych. 

Finałowy panel pierwszego dnia poświęcony był zarządzaniu obiektami sportowymi. Michael Brill – Regional Vice President SMG Europe oraz Barry Pollen – Director of Stadium Manangement South Africa, przybliżyli metody efektywnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi obiektami sportowymi. Uczestnicy wysłuchali także prezentacji  Doroty Idzi – Zastępcy Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, PGE Polska Grupa Energetyczna SA, która przeanalizowała stan rynku "naming rights" obiektów sportowych w naszym kraju.

Pierwszy dzień zwieńczyła wieczorna VIII Gala Sportu i Biznesu. Nagrody Biznesu Sportowego promują osoby i instytucje, które bezpośrednio wpływają na rozwój sportu w Polsce. Kapituła Nagród, składająca się z ekspertów biznesu sportowego, przyzna nagrody w trzynastu kategoriach.

Ważnym elementem programu były również prezentacje i panele dyskusyjne dotyczące roli sportu w promocji miast i gmin.

Jedno z wystąpień pt. Wydarzenie sportowe w mieście – trzy sposoby na to jak lokalny event może stać się wielkim ogólnokrajowym hitem" wygłosił  Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF.

Na koniec tego bloku tematycznego zorganizowano Panel dyskusyjny: 10 LAT: Promocja miast i regionów poprzez sport. Moderatorem był Robert Stępowski - Redaktor naczelny www.MarketingMiejsc.com.pl. W panelu wzięli udział: 

Anna Proszowska-Sala - Dyrektor Zarządzający, Citybell Consulting
Krzysztof Nepelski - Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF
Artur Kotliński - Instytut Badawczy IPC
Katarzyna Pilarczyk-Mańko - Instytut Badawczy IPC

Zobacz informacje w Faktach RMF FM.

 Więcej informacji na temat X Dni Marketingu Sportowego dostępnych jest na stronie http://www.dms2012.pl/

 

Zobacz zdjęcia z konferencji:

10 Dni Marketingu Sportowego, Stadion Narodowy, 22-23 marca 2012 roku

10 Dni Marketingu Sportowego, Simon Chadwick 10 Dni Marketingu Sportowego 10 Dni Marketingu Sportowego

10 Dni Marketingu Sportowego

10 Dni Marketingu Sportowego 10 Dni Marketingu Sportowego 10 Dni Marketingu Sportowego 10 Dni Marketingu Sportowego, Stadion Narodowy

 

 

Zobacz filmy z konferencji:

X Dni Marketingu Sportowego 2012 - wypowiedź Piotr Matecki, SportWin

Rozmawiał Patryk Serwański z Faktów Sportowych RMF FM

 

 

X Dni Marketingu Sportowego 2012 - Krzysztof Nepelski - prezentacja "Wydarzenie sportowe w mieście" (fragmenty)

 

X Dni Marketingu Sportowego 2012 - panel dyskusyjny "10 LAT: Promocja miast i regionów poprzez sport"  (fragmenty)

X Dni Marketingu Sportowego 2012 - Prof.Tom Cannon, The University of Liverpool

Uwaga
D0 GÓRY