Grupa RMF po raz 10. z tytułem Najlepszego Biura Sprzedaży Reklamy Radiowej!

Tomasz Ramza stałym Prezesem Zarządu Grupy RMF

Planowanie radia

Poznaj kilka cennych rad, jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową w radiu.
Płynące z naszych doświadczeń wskazówki pomogą Ci lepiej zrozumieć ten proces.

Sprawdź know-how Grupy RMF

Praktyczny przewodnik po świecie reklamy radiowej.
Znajdź porady na temat planowania kampanii radiowej i tworzenia efektywnej kreacji. Poznaj definicje kluczowych terminów oraz studia przypadków.

POPRZEDNI
NASTĘPNY

RMF MAXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji radiowych. W skład sieci wchodzi ponad 20 rozgłośni słuchanych codziennie przez ponad 1,5 mln osób.

Grupa RMF zdobyła tytuł Najlepszego Biura Reklamy Radiowej 2023 roku w rankingu miesięcznika "Media Marketing Polska".

W ofercie Grupy RMF znajdują się pakiety RMF 3D, RMF na MAXXa i RMF z Klasą, gwaratujące uzyskanie doskonałych parametrów kampanii radiowych.

Grupa RMF to nie tylko radio! W ramach oferty RMF Digital Grupa RMF oferuje kampanie internetowe zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. Zapewniamy planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.

Serwis planerski Grupy RMF zapewnia najwyższy standard usług z zakresu planowania kampanii reklamowych w radiu.

RMF FM to jedna z najlepiej rozponawanych polskich marek. Spontanicznie ten brand wymienia 85% Polaków, czyli 25 mln oósb.

RMFon.pl skupia w ramach jednego serwisu blisko 100 zróżnicowanych tematycznie internetowych kanałów radiowych.

Grupa RMF oferuje produkty gwarantujące największy zasięg i najlepszą efektywność kampanii reklamowej.

Radio daje możliwość skutecznej, efektywnej kosztowo i szybkiej promocji, która trafi do precyzyjnie dobranych targetów.

Grupa RMF oferuje szeroki wachlarz lokalnych działań promocyjnych w stacjach RMF MAXX, Radio GRA i RMF Classic w kilkudziesięciu regionach Polski.

PRODUKTY OGÓLNOPOLSKIE

Grupa RMF oferuje efektywne kampanie o zasięgu ogólnopolskim oparte na radiu RMF FM oraz w pakietach handlowych: RMF 3D, RMF na MAXXA, RMF z Klasą.

PRODUKTY LOKALNE

Dotarcie do lokalnego klienta umożliwia grupa 25 stacji lokalnych: RMF MAXX, RMF Classic i Radio GRA we wszystkich regionach kraju.

PRODUKTY INTERNETOWE

Z nami zaplanujesz kampanie internetowe w portalach i aplikacjach Grupy RMF oraz u wydawców zewnętrznych.

OFERTA CROSSMEDIOWA

Grupa Bauer, do której należy Grupa RMF, oferuje niestandardowe kampanie wykorzystujące potencjał radiowy, prasowy i internetowy.

Grupa RMF

Spółka Grupa RMF powstała w 1997 roku jako Broker FM. Pod obecną nazwą funkcjonuje od roku 2009. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF Classic i RMF MAXX oraz internetowej platformie stacji radiowych RMFON.pl.

RMF FM

Ogólnopolskie radio RMF FM to najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce. Rozgłośnia adresuje swój program do osób w wieku 25-39 lat, oferując najlepszą muzykę w formacie AC (Adult Contemporary) oraz najistotniejsze Fakty.

RMF MAXX

RMF MAXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji lokalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć stacji RMF MAXX prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). 

RMF Classic

W programie radia RMF Classic o charakterze muzycznym dominuje starannie dobrany repertuar filmowy i klasyczny. Grupę docelową rozgłośni stanowią osoby w wieku 30-54 lat, właściciele firm, kadra zarządzająca.

RMFon.pl

RMFon.pl to internetowa platforma muzyczna, oferująca ponad 80 tematycznych internetowych kanałów radiowych o zróżnicowanym repertuarze. Grupę docelową stanowią słuchacze w wieku 13-55 lat, miłośnicy muzyki, otwarci na nowości technologiczne.

RMF24.pl

Portal informacyjny uruchomiony 25 stycznia 2010 r. Serwis prezentuje najnowsze szczegółowe informacje o wydarzeniach w Polsce i zagranicą. RMF24.pl tworzą reporterzy i korespondenci RMF FM oraz dziennikarze newsroomu stacji.

RMF Digital – internetowe kampanie dla każdego biznesu

RMF Digital to usługa kompleksowego planowania kampanii internetowych i zakupu powierzchni reklamowych zarówno w portalach i serwisach Grupy RMF jak i u wydawców zewnętrznych. RMF Digital oferuje wszystkie typy reklamy (display, audio, wideo), na wszystkich typach urządzeń (dekstop, mobile, aplikacje); zakup możliwy jest w modelu bezpośrednim i programatycznym. RMF Digital to także usługi SEO, content marketingu projektowanie akcji specjalnych.

KNOW-HOW REKLAMY RADIOWEJ

REKLAMA RADIOWA BEZ TAJEMNIC

Przewodnik po świecie reklamy radiowej: planowanie kampanii, tworzenie efektywnej kreacji, definicje kluczowych terminów, studia przypadków kampanii i projektów specjalnych wykorzystujących radio.

RADIO DZIAŁA

12 powodów, dla których warto wykorzystać radio w kampanii reklamowej lub w akcji niestandardowej.

CASE STUDIES

Przykłady efektywnego wykorzystania radia w kampaniach radiowych w Polsce i na świecie.

SKUTECZNE PLANOWANIE

Poradnik tworzenia efektywnej kampanii w oparciu o kluczowe wskaźniki radiowe.

MAXX PREMIUM – program partnerski dla Klientów lokalnych
RMF MAXX, Radia GRA i RMF Classic Warszawa

MAXX PREMIUM - zbieraj punkty, odbieraj nagrody

  • PUNKTY ZA KAMPANIE

    za każde 10 zł wydane na kampanie w stacjach Grupy RMF Klienci lokalni otrzymują 1 punkt; po przystąpieniu do programu punkty naliczane są automatycznie, a udział w programie jest całkowicie darmowy
  • ATRAKCYJNE NAGRODY W ZASIĘGU RĘKI

    punkty można wymieniać na nagrody dostępne w katalogu na stronie www.maxxpremium.pl
WIĘCEJ

Aktualności

  • 24/01/2025

    Już 50 rozgłośni w platformie audioXi – na czym polega i jak do niej dołączyć?

    Sieć audioXi, flagowa platforma Grupy RMF do cyfrowej reklamy audio, regularnie powiększa swoje zasięgi. Na przełomie roku do jej grona dołączyły dwie nowe rozgłośnie lokalne. Jak działa nowoczesna platforma i jakie korzyści niesie dla rozgłośni?
  • 21/01/2025

    Grupa RMF rozwija dział podcastów

    Grupa RMF rozbudowuje struktury podcastowe – w grudniu zadebiutował gamingowy „WSAD Podcast”, w styczniu premierę miał „Podcast nadawczy”. Intensywny przełom roku to dopiero początek, bo w planach na najbliższe tygodnie są już kolejne produkcje.
  • 14/01/2025

    RMF FM świętuje 35-lecie i ogłasza… Dzień Cudów!

    RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się wieczorem na Rynku Głównym w Krakowie, a dzień na antenie zakończy się wyjątkowym muzycznym show przygotowanym przez legendy stacji – Darka Maciborka i Marcina Jędrycha.

Grupa RMF liderem

Grupa RMF jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku radiowego z przewagą ponad 1,5 mln słuchaczy nad druga w rankingu grupą.
Dzienna liczba słuchaczy Grupy RMF to aż 8,9 mln osób. Konkurencyjna Grupa Eurozet gromadzi zaledwie 7,4 mln odbiorców.
Udział w czasie słuchania wszystkich stacji Grupy RMF wynosi 34% - to znaczy, że co trzecia minuta poświęcona na słuchanie radia przez Polaków przypada na RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic lub Radio GRA.
dane: Radio Track, Kantar Polska, 01-09.2024

Czytaj więcej

źródło: Radio Track, Kantar Polska, 01-09.2024

źródło: Radio Track, Kantar Polska, 01-09.2024
D0 GÓRY