Grupa Bauer Media rusza z ofertą na Euro 2012

14/06/2011

Grupa Bauer Media - 360 dni przed EURO 2012 - ma już gotową ofertę reklamową związaną z najważniejszą imprezą piłkarską, której Polska jest współorganizatorem.

Wydawnictwo Bauer, Grupa RMF i portal Interia.pl przygotowały wspólne oferty dla Partnerów handlowych.

Cztery warianty pakietowe charakteryzuje imponujący zasięg, unikatowe treści oraz niestandardowe formy komunikacji.

Na Marketerów czeka już oferta wykorzystująca w pełni potencjał tv guide'ów z  94% udziałem w segmencie, magazynów motoryzacyjnych i młodzieżowych,  najlepsze formaty radiowe Grupy RMF, konkursy emitowane na trzech antenach , przy jednoczesnym wsparciu rozbudowanymi  działaniami na portalu Interia.pl ze specjalnie przygotowanym serwisem piłkarskim.

Ofertę przygotował i koordynuje Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media Group.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY