Grupa RMF kończy sprzedaż reklam w pakiecie Classic PiN

06/10/2014

Od października Grupa RMF wycofuje ze sprzedaży pakiet Classic PiN – jest to spowodowane zmianą nazwy i formatu oraz odbiorcy przez ponadregionalne Radio PiN, które przestało nadawać w dotychczasowej formule 26 września br.

Pakiet Classic PiN funkcjonował na rynku od 2010 roku. Obecnie Grupa RMF oferuje dwa produkty premium: RMF Classic, radio nadające w 19 największych miastach Polski i pakiet RMF z Klasą, obejmujący RMF FM i RMF Classic.

RMF Classic jest słuchane codziennie przez 0,5 mln osób, a każdego tygodnia – przez 3,5 mln. Średnio każdy ze słuchaczy spędza ze stacją ponad 2 godziny dziennie. Jedną z flagowych audycji RMF Classic jest „Lista Przebojów Muzyki Filmowej”, której 4. edycji ruszyła 5 października. Od tego sezonu, program nadawany jest o nowej porze – w niedziele o godz. 18:00.

Już wkrótce, po ograniczeniu zasięgu Radia Zet Chilli do trzech miast, RMF Classic pozostanie jedyną upmarketową muzyczną stacją ponadregionalną w Polsce, adresowaną do osób dobrze wykształconych, lepiej zarabiających, na prestiżowych stanowiskach, mieszkańców wielkich miast.

Dane: Radio Track, Millward Brown, 06-08.2014

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY