Grupa RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce

27/05/2010

Reklamodawcy doceniają atrakcyjną ofertę handlową naszej Grupy. W kwietniu 2010, wartość reklam w RMF FM wzrosła o 39%, w RMF MAXXX o 59% a w RMF Classic o ponad 60% w stosunku do kwietnia 2009.

Wobec spadków przychodów, odnotowanych przez większość stacji i sieci konkurencyjnych, Grupa RMF z blisko 34% udziałem w rynku zajmuje pozycję lidera na radiowym rynku reklamy, zdecydowanie wyprzedzając grupę stacji Eurozet (24,7%).

W ciągu czterech miesięcy bieżącego roku wzrost nakładów na reklamę w Grupie RMF był równie imponujący, co w analogicznym okresem roku 2009.

\W okresie styczeń-kwiecień 2010 wartość wydatków reklamowych w stacjach RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic wzrosła łącznie o blisko 37%.

Wynik ten plasuje stacje Grupy RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY