Grupa RMF ogłasza cenniki wiosenne

22/01/2014

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres od 3.03.2014 do 29.06.2014.

Grupa RMF podjęła decyzję o korekcie cen wskutek utrzymującego się na wysokim poziomie popytu na reklamę w należących do niej rozgłośniach i dobrych perspektyw dla rynku w nadchodzącym okresie. 

W 2013 roku, mimo sezonowych wahań, radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych. Stacja zanotowała większy zasięg (34,6%) i udział w czasie słuchania (28,3%) w komercyjnej grupie słuchaczy niż trzy kolejne stacje konkurencyjne razem wzięte (wg Radio Track, Millward Brown; 01-12.2013; TG: osoby w wieku 16-49 lat). 

Wiosną 2014 r. średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce wzrośnie o 4,6% i będzie wynosić 7 162 zł (obecnie 6 847 zł). Cenniki sieci 23 stacji RMF MAXXX oraz nadającej w 19 miastach kraju stacji RMF Classic zmienią się średnio o 4,4%.Tym samym korekcie ulegną cenniki pakietów RMF 3D (+4,5%), RMF na MAXXXa (+4,6%) i RMF z Klasą (+4,6%).

Uzupełnienie kampanii w RMF FM o sieci RMF MAXXX i RMF Classic pozwala na uzyskanie atrakcyjnych kosztów dotarcia w ofercie pakietowej. Średni CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 dla pasma 6-20 wynosi 1700 zł.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY