Grupa RMF po raz czwarty z rzędu z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku

23/11/2018

Dział Sprzedaży Grupy RMF, zarządzany przez Tomasza Ramzę, został uznany za Biuro Reklamy Radiowej Roku w najnowszej edycji raportu opracowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska". To czwarte z rzędu zwycięstwo Grupy RMF w tym rankingu.

Grupa RMF najlepszym brokerem radiowym

W uzasadnieniu czytamy między innymi, że „Biuro Reklamy Grupy RMF stanowi swoisty fenomen – bez względu na fluktuacje rynku i zawirowania wśród nadawców, niezmiennie od lat trzyma wysoki poziom”.

W Raporcie "Media&Marketing Polska" Dział Sprzedaży Grupy RMF określa jako synonim wysokiej jakości, co związane jest z niezmiennie wysoko od lat ocenianymi kompetencjami jego pracowników. „W ocenie ogólnej Dział Sprzedaży Grupy RMF plasuje się w ścisłej czołówce. Nie ma w badaniu ani jednego obszaru, w którym odnotowałby spadki – i taki stan utrzymuje się od lat" - piszą autorzy

Zespół Tomasza Ramzy chwalony jest także za „szybkość, rzetelność, wysoką jakość usług i sprawność w reagowaniu na konieczność zmian w trakcie trwania kampanii”. Autorzy raportu podkreślają ogromne doświadczenie jeśli chodzi o doradztwo i kreatywność. „Wysoki poziom kompetencji znajduje również odzwierciedlenie w umiejętnym doborze narzędzi internetowych do realizacji spójnej kampanii internetowej. W dobie multimedialności i konieczności przenikania się mediów ta umiejętność to absolutna podstawa i fundament pojęcia profesjonalizmu i nowoczesności”.

W tegorocznym Raporcie za najlepsze Biuro Reklamy Prasowej uznano Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer. A wyróżnienie w kategorii Biuro Reklamy Internetowej otrzymał Dział Handlowy Interia.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY