Poznań to miasto z niezwykle bogatą ofertą kulturalną. Z myślą o jej skutecznej promocji, zaproponowaliśmy cykl audycji na antenie RMF Classic, w których od A do Z , w ciekawej i lekkiej formie przedstawiliśmy niezwykłe miejsca, rzeczy czy wydarzenia, nadające miastu wyjątkowy i niepowtarzalny charakter.
W audycjach Kulturalna Encyklopedia Poznania zabieraliśmy słuchaczy w wirtualną podróż po ulicach Poznania. Drogę wytyczały nam hasła - przykładowo – P jak PYRKON, R jak ROGAL ŚWIĘTOMARCIŃSKI, czy S jak SREBRNA PĘTELKA. W każdym odcinku programu w interesujący i zabawny sposób opowiadaliśmy o wybranym haśle z Kulturalnej Encyklopedii Poznania.
Audycje emitowane były w poniedziałki w okresie czerwiec-lipiec 2011 r. o godz. 17:30. Każdy z nich zawierał ciekawe informacje o niezwykłych miejscach, ludziach czy rzeczach związanych z Poznaniem.
Długość każdego odcinka wynosił ok. 3 minut.
Posłuchaj przykładowego odcinka programu:
Spoty promujące akcję, zachęcające do słuchania programu i wejścia na stronę specjalnie stworzonej strony www w serwisie www.rmfclassic.pl emitowane były w blokach reklamowych.
Posłuchaj różnych wersji zapowiadających audycje:
Wskazanie Sponsora (8”) dołączone do zapowiedzi programu emitowanego było w blokach reklamowych oraz poza blokiem reklamowym na początku i końcu programu programu.
Posłuchaj wskazania sponsorskiego Poznania:
W serwisie www.rmfclassic.pl powstała specjalna strona internetowa akcji, na której znalazły się:
- Kolejne odcinki programu w formie mp3 wraz z dodatkowymi informacjami w formie tekstu.
- Kalendarium wydarzeń, jakie miały miejsce w Poznaniu wraz z opisami, zaś wybrane z nich były rozszerzone o dodatkowe informacje w postaci dźwięków mp3
- Logo Miasta, logo Sponsora wraz ze wskazanymi linkiem do stron www
- Zdjęcia z ważnych wydarzeń kulturalnych stolicy wielkopolski oraz ulic i zabytków Poznania
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodatkowo w ramach ścisłej współpracy z Urzędem Miasta regularnie zamieszczaliśmy informacje o wybranych wydarzeniach i imprezach kulturalnych jakie miały mieć miejsce w Poznaniu.
Przynajmniej jeden raz dziennie w popołudniowych wydaniach Faktów Kulturalnych na antenie RMF Classic pojawiały się informacje z Poznania.
To był najdłuższy projekt specjalny we współpracy z urzędem miejskim jaki do tej pory pojawił się w stacjach Grupy RMF. Uzupełnieniem tej akcji był także projekt Gra miejska, który trwał od czerwca do lipca 2011 roku.
Dzięki tej akcji Poznań zaprezentował w najbardziej pełnej formie walory kulturalne, wzmocnił swoją markę - miasta organizatora wysokiej klasy imprez.
Marka Poznania zarówno w formie dźwiękowej jak też wizualnej obecna była intensywnie zarówno na antenie jak też na stronach internetowych stacji. Dzięki tej komunikacji informacje o Poznaniu trafiły do głównej grupy docelowej RMF Classic, ludzi zamożnych, świadomych swoich potrzeb kulturalnych, korzystających z ofert wyjazdowych, poszukujących nowych możliwości.
Sama stacja zyskała ciekawe treści dla swoich audycji oraz niezwykłe doświadczenie we współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego.
Zobacz także na www.poznan.pl
Zobacz także na inne akcje specjalne w RMF Classic