Celem MEGA Rzeszów Conference jest integracja i wparcie współpracy między działami marketingu i sprzedaży. Wydarzenie odbywać się będzie w Rzeszowie już po raz drugi. Uczestnicy, jak i rok temu będą mogli posłuchać ciekawych tematów dotyczących branży marketingu i sprzedaży, zainspirować się i zintegrować podczas dwóch dni konferencji.
Pierwszego dnia - dnia marketingu, wystąpi sześciu prelegentów. Dwie Panie Izabela Sałamacha i Magdalena Petryniak postarają się odpowiedzieć na pytanie czy marketing społeczny to już trend czy nadal wyzwanie dla przedsiębiorców oraz czy wprowadzanie w zachwyt jest skuteczną metodą budowania trwałych relacji z klientem. Bohdan Pawłowicz, Jakub Woźniak, Janusz Kamieński czy Jacek Kotarbiński natomiast będą mówić o lojalności w marketingu i sposobach marketingowej perswazji, seksie i kłamstwach w marketingu i sprzedaży ale również o tym dlaczego wysokie inwestycje w marketing oraz wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do upadku firmy. Każdy kto pracuje w branży marketingowej z pewnością znajdzie coś dla siebie, ponieważ poruszane tematy są stricte związane z obecnymi trendami w branży. Przed częścią merytoryczną uczestnicy konferencji są również zaproszeni na praktyczne, dwugodzinne warsztaty, udział w których potwierdzony jest certyfikatem. Podczas dnia marketingu Wojciech Murzyn pokaże jak prezentować pomysły i rozwiązania marketingowe tak, aby nasz klient czy przełożony był przekonany do naszej pracy. Temat szkolenia to "Skuteczne prezentowanie projektów i pomysłów biznesowych". Po zakończeniu pierwszego dnia konferencji, organizatorzy zapraszają na afterparty do klubu Mikrofon w Rzeszowie. Wówczas będzie można podyskutować w luźnej atmosferze, poznać się bliżej i zintegrować.
W dniu sprzedaży również nie zabraknie dużej dawki merytorycznej wiedzy oraz praktycznych warsztatów. Jak i dzień wcześniej w pierwszej kolejności organizatorzy zapraszają do udziału w dwugodzinnym, certyfikowanym warsztacie prowadzonym tym razem przez Wojciecha Zatorskiego. Temat szkolenia to "Negocjowanie z Rozproszoną Strukturą Decyzyjną czyli Sprzedaż do Organizacji". Podczas warsztatu poznamy techniki dotarcia do osób decyzyjnych w dużych firmach, co z punktu widzenia specjalisty ds. sprzedaży jest niezwykle wartościową umiejętnością. Następnie będziemy mogli posłuchać interesujących prelekcji Anity Szymczuch, Kuby Szpunara, Maćka Dutko, Mariusza Stępnika czy Jacka Rozeneka. Prelegenci podejmą się odpowiedzenia na pytania: Czy sprzedaży można się nauczyć? Jak nie spalić się na starcie sprzedaży? Jak się komunikować by budować głębokie relacje? Jak budować przewagę konkurencyjną na rynku? "Każdy, kto prowadzi własną firmę, pracuje w urzędzie lub odpowiada za sprzedaż z pewnością znajdzie coś dla siebie. Umiejętna sprzedaż w połączeniu z odpowiednimi narzędziami marketingowymi są przecież kluczem do sukcesu każdej firmy i instytucji"- podkreśla Alicja Leś, organizatorka konferencji i właścicielka firmy Concrea.
Konferencja jest szeroko wspierana przez media (interaktywnie.com, Marketer+, Interia, Grupa RMF, VIP Biznes i Styl, Day&Night, Nowiny, Strefa Biznesu czy Radio Rzeszów) oraz firmy (m.in. EkoBilet, WilMar, Mia Art studio fotograficzne, Zatorski Consulting, Grupa Dutkon, Witchcraft Studios czy Noeza firma szkoleniowa).
Patronat honorowy objął Prezydent Miasta Rzeszowa - Tadeusz Ferenc oraz Uniwersytet Rzeszowski.
Organizatorzy, firma BC Group oraz Concrea, serdecznie zapraszają do udziału właścicieli firm, prezesów, kadrę zarządzającą ale też pracowników działów marketingu i sprzedaży do udziału w MEGA Rzeszów Conference. Partnerem strategicznym została firma Kredyt.pl. Wszystkie potrzebne informacje dotyczące rejestracji znajdują się na stronie www.mega.rzeszow.pl.