O narzędziach subskrypcyjnych z Izbą Wydawców Prasy

22/06/2022

Najlepsze strategie dotyczące ofert subskrypcji cyfrowych oraz kierunki rozwoju konsumpcji mediów to tematy, o których rozmawiano podczas konferencji Izby Wydawców Prasy, która odbyła się 14 czerwca 2022 r. w Warszawie. RMF Classic+, czyli nową, unikatową platformę radiową Grupy RMF, w panelu eksperckim w czasie wydarzenia reprezentował Tomasz Szuchta, subscription manager.

RMF Classic+ z IWP

14 czerwca 2022 r. w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie Izba Wydawców Prasy zorganizowała konferencję na temat subskrypcji we współczesnych mediach. O nowych modelach biznesowych oraz znaczeniu danych w optymalizacji procesów subskrypcyjnych w czasie panelu eksperckiego rozmawiali:

  • Tomasz Szuchta (RMF Classic+),
  • Michalina Naskręt (Piano),
  • Danuta Breguła (Newonce),
  • Michał Kaczmarski (Infor.pl),
  • Patryk Stanik („Tygodnik Powszechny”).

„Każdy z nas jest na innym etapie budowania produktu i kieruje swoją ofertę do innej grupy docelowej, dlatego tym ciekawsza była wymiana doświadczeń” – mówi Tomasz Szuchta, subscription manager RMF Classic+.

 

„Niezależnie od tego, czy działamy w segmencie audio, prasie, czy łączymy te modele, wnioski mieliśmy wspólne: najważniejsze jest budowania zaufania subskrybentów do marki, realizowanie obietnicy, którą dajemy w swojej ofercie i codzienne dbanie o satysfakcję osób, które zdecydowały się nam zapłacić. W sytuacji, gdy na rynku jest już tak wiele ofert subskrypcyjnych i działamy w warunkach tzw. subscription fatigue, budowanie atrakcyjnej oferty i precyzyjne odpowiadanie na potrzeby słuchacza czy czytelnika jest niezbędne” – podsumowuje Szuchta.

RMF Classic+ nowa, unikatowa platforma radiowa łącząca ofertę stacji RMF Classic z czterema równolegle nadawanymi audycjami muzycznymi do wyboru, podcastami premium i muzyką bez reklam tylko dla subskrybentów. To pierwsza tego typu platforma w Polsce.

Szczegółowe informacje na temat platformy oraz ofertę można znaleźć na stronie: www.rmfclassic.pl/plus.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY