Charakterystyka i potencjał turystyczny Roztocza Wschodniego, oferty kulturalne oraz wydarzenia o znaczeniu ponadregionalnym promujące Roztocze Wschodnie i Ziemię Lubaczowską oraz warsztaty na temat marketingu miejsca i promocji miast i regionów, to główne elementy programu Konferencji organizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Powiat Lubaczowski. Do wygłoszenia referatów zaproszono specjalistów marketingu terytorialnego oraz praktyków z branży komunikacji marketingowej, m.innymi: Michał Tabisz – dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej UMWP, Bartłomiej Walas – wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Piotr Lutek – Kancelaria Doradcza SYNERGIA, Michał Basiński – Lokalna Organizacja Turystyczna ROZTOCZE, Hubert Gonera – LANDBRAND, członek rady programowej Konsorcjum Polskie Szlaki Kulinarne, Łukasz Wilczyński – PLANET PR, Jarosław Górski - Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE, Piotr Kurzydło – Connective sp. z o.o. O sposobach na promocję wydarzeń lokalnych w mediach ogólnopolskich będzie także mówił Krzysztof Nepelski z Grupy RMF.
Więcej o działaniach związanych z promocją Roztocza można znaleźć na stronach UMWP.