Przewodnik po marketingu miejsc

"Chciałbym żyć w innym, lepszym mieście..." - tak rozpoczyna swoją książkę Robert Stępowski, niezależny ekspert i konsultant marketingu miejsc, założyciel i redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Autor książki w sposób bardzo subiektywny pisze o całej branży marketingu terytorialnego, zwraca uwagę na samorządowe absurdy, pokazuje zarówno przykłady świetnych promocji miast, jak też kompletnych niewypałów, mało kreatywnych przedsięwzięć marketingowych miast, które mimo dużych budżetów - najczęściej pochodzących z europejskich dotacji - w niewielkim stopniu efektywnie je wypromowały.
Partnerem wydania tej pozycji jest GRUPA RMF.

Już sama lektura akapitów PAMIĘTAJ! kończących każdy z rozdziałów, daje niezwykle cenną wiedzę na temat marketingu miejsca i powinna być "biblią" dla wszystkich odpowiedzialnych za promocję w urzędach miast i regionów.

Czytelnicy z dużym zainteresowaniem przeczytają też wywiady z siedmioma prezydentami różnych miast w Polsce, tych bardziej znanych jak Kraków, Lublin, Łódź, Częstochowa, Toruń czy też takich jak Płock i Radom, które konsekwentnie budują swój wizerunek i tożsamość od kilku lat nie mając wcześniej tak mocnych atutów i znanych atrakcji turystycznych jakie miały choćby Kraków czy Częstochowa.

Książka powinna znaleźć się na półce każdego, kto zajmuje się komunikacją marketingową miejsc.

Książka właśnie wyszła nakładem wydawnictwa ROSTER.

Zobacz także na www.marketingmiejsca.com.pl

D0 GÓRY