Rekordowy udział w czasie słuchania RMF Classic!

10/10/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown w III kwartale 2013 roku RMF Classic osiągnął rekordowy poziom udziału w czasie słuchania. Długotrwała wzrostowa tendencja świadczy o rosnącym zainteresowaniu słuchaczy niezwykle bogatym i ciekawym programem stacji.

RMF Classic z kwartału na kwartał systematycznie zyskuje pod względem zasięgu dziennego. Każdego dnia stacji słucha 464 tysiące osób w całej Polsce. To o 4,0% więcej niż w poprzednim kwartale i o 9,2% więcej niż na początku 2013 roku.

Ewolucja wyników RMF Classic
  1Q 2012 2Q 2013 3Q 2013
udział w czasie słuchania 0,9% 0,9% 1,0%
zasięg dzienny 425 000 446 000 464 000
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-03.2013, 04-06.2013, 07-09.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 21053, 21035, 21037.

Podczas wakacji wzrastało zainteresowanie serwisem Internetowym radia RMF Classic. We wrześniu strona rmfclassic.pl odnotowała rekordowy wynik – prawie 129 tysięcy unikalnych użytkowników. Liczba odsłon serwisu we wrześniu wynosiła 396 tysięcy. Rekordowe zainteresowanie serwisem internetowym oraz wysokie wakacyjne wyniki RMF Classic to w znacznej mierze efekt zainteresowania obchodzonymi podczas wakacji 10. urodzinami stacji oraz ogromną popularnością 6. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej.

Dzięki rozmachowi, międzynarodowej promocji i udziałowi znakomitych gości Festiwal, organizowany przez Krakowskie Biuro Festiwalowe oraz RMF Classic, staje się rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce, ale również w Europie, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Ewolucja oglądalności serwisu rmfclassic.pl
  07.2013 08.2013 09.2013
liczba unikalnych użytkowników 75 164 78 084 128 587
Źródło: audyt site-centric GemiusTraffic, Gemius SA

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY