RMF FM jedną z najsilniejszych marek w Polsce

26/10/2010

RMF FM znalazło się na 12. miejscu listy TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce, opracowanej przez BAV Consulting (grupa Young & Rubicam).

RMF FM jest najwyżej ocenianą stacją radiową (następna stacja zajęła dopiero 44. miejsce) i drugim medium w Polsce, po TVN.

W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator w Polsce przebadano 1294 marki z 95 kategorii. Na zlecenie BAV Consulting badanie przeprowadziła agencja Millward Brown SMG/KRC, metodą face to face + self-completion na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej dla populacji 18–69 lat.

Prowadzone od 17 lat badanie BrandAsset Valuator ma charakter globalny: objęło 44 tysiące marek, na jego potrzeby ankietowanych było 700 tysięcy osób na całym świecie.

Projekt badawczy BrandAsset™ Valuator – z którego pochodzą wyniki – powstał w 1993 r. jako światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Jest autorskim, największym projektem badawczym agencji Young & Rubicam i stanowi podręcznikowy kanon współczesnego marketingu.

RMF FM

Radio RMF FM jest liderem słuchalności w Polsce, z udziałem w rynku wynoszącym 27,7 proc. i zasięgiem dziennym 32,8 proc. Wśród reprezentantów najbardziej prestiżowych zawodów – dyrektorów, przedstawicieli wolnych zawodów, pracowników umysłowych i właścicieli firm – zasięg dzienny radia RMF FM wynosi 37,9 proc.

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 07-09.2010, próba odpowiednio: 21016, 8303.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY