RMF FM liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia

12/02/2013

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio RMF FM jest liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Każdego dnia prawie 1/3 Polaków w tym wieku słucha właśnie RMF FM.

Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,3% – to o ponad 10 punktów procentowych więcej niż następna w rankingu stacja ogólnopolska.

 

Osoby w wieku 16-49 lat

Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 28,3% 33,1%
Radio Zet 17,4% 22,6%
PR1 7,5% 7,8%
PR3 4,2% 5,8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12684.

Prawie 4 miliony kierowców każdego dnia słucha RMF FM

Ponad 85,1% słuchaczy RMF FM posiada samochód w gospodarstwie domowym. Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio, RMF FM jest także liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich pod względem wyników wśród kierowców. Każdego dnia RMF FM towarzyszy 3,9 miliona Polakom podczas podróży samochodem. To o 55,5% słuchaczy więcej, niż wynik następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej.

Liczba słuchaczy w samochodzie

RMF FM 3 872 000
Radio Zet 2 490 000
PR3 985 000
PR1 583 000

Źródło: Radio Track MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; miejsce słuchania: w samochodzie; próba: 21052.

 
Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY