RMF FM z dużą przewagą w grupie komercyjnej

13/05/2014

Udział w czasie słuchania RMF FM w komercyjnej grupie słuchaczy jest wyższy niż łączny wynik trzech kolejnych stacji w rankingu.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta. W kwietniu wynosił już 24,5%. Ten wynik daje RMF FM pozycję niekwestionowanego lidera w rankingu słuchalności. Powiększa się również przewaga Radia RMF FM nad największymi stacjami ogólnopolskimi. Podczas gdy RMF FM wyraźnie zyskuje, udział w czasie słuchania stacji konkurencyjnych w większości spada.

Ewolucja udziału w czasie słuchania
ogół badanych
  12.2013-02.2014 01-03.2014 02-04.2014
RMF FM 22,1% 23,4% 24,5%
Radio Zet 16,1% 15,7% 15,6%
PR1 10,2% 10,2% 10,0%
PR3 7,4% 7,4% 7,5%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 01.2014-03.2014, 02.2014-04.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21045, 21058, 21074.

Badania Instytutu Millward Brown wskazują również na systematycznie wzrastającą przewagę RMF FM nad innymi ogólnopolskimi stacjami radiowymi w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Udział w czasie słuchania stacji w tej grupie docelowej wynosi obecnie 28,4%. Radio RMF FM w komercyjnej grupie słuchaczy dynamicznie zyskuje, podczas gdy pozostałe stacje ogólnopolskie tracą, lub ich wyniki zmieniają się w niewielkim stopniu. Dzięki temu stacja wyraźnie umacnia się na pozycji niekwestionowanego lidera – kwietniowy udział RMF FM w czasie słuchania jest wyższy, niż wynosi łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich.

Ewolucja udziału w czasie słuchania
osoby w wieku 16-49 lat
  12.2013-02.2014 01-03.2014 02-04.2014
RMF FM 24,5% 26,6% 28,4%
Radio Zet 17,2% 16,6% 16,6%
PR3 7,3% 6,9% 6,8%
PR1 4,0% 4,0% 4,0%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 12.2013-02.2014, 01.2014-03.2014, 02.2014-04.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 12682, 12614, 12238.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY