RMF FM zdecydowanie dystansuje pozostałe stacje ogólnopolskie

10/12/2013

Radio RMF FM jest najchętniej wybieraną ogólnopolską stacją radiową wśród osób z prestiżowych grup zawodowych. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia stacji słucha 32,4% przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i przedstawicieli wolnych zawodów.

Zasięg dzienny RMF FM w tej grupie słuchaczy poprawia się, tracą natomiast pozostałe, uwzględnione w rankingu stacje ogólnopolskie.

Przedstawiciele prestiżowych grup zawodowych
  07-09.2013 08-10.2013 09-11.2013
RMF FM 31,4% 31,9% 32,4%
Radio Zet 23,0% 23,3% 22,3%
PR3 17,5% 17,9% 17,4%
PR1 10,8% 10,6% 9,8%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 07.2013-09.2013, 08.2013-10.2013, 09.2013-11.2013; TG: sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 5759, 5740, 5828.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem słuchalności w rankingu ogólnopolskich stacji radiowych. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 23,9%.

Każdego dnia Radio RMF FM dociera do 28,2% Polaków. To zdecydowanie więcej słuchaczy niż wynik następnej stacji w rankingu.

Ogół badanych
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 23,9% 28,2%
Radio Zet 14,9% 19,1%
PR1 10,3% 11,0%
PR3 7,5% 7,5%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 09.2013-11.2013; TG: ogół badanych;  wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21 058.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY