RMF FM zwiększa udział w czasie słuchania w prestiżowych grupach zawodowych

12/04/2012

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, radio RMF FM jest niekwestionowanym liderem wśród stacji ogólnopolskich pod względem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia.

Udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób wieku 16-49 lat wynosi obecnie 28,8%. Każdego dnia stacja przyciąga 35,3% osób w tej grupie wiekowej.

Osoby w wieku 16-49 lat
  01.2012 – 03.2012
  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 28,8% 35,3%
Radio ZET 16,6% 23,9%
PR 3 8,0% 8,5%
PR 1 4,3% 6,6%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 01.2012-03.2012; osoby w wieku 16-49 lat;

wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny;  próba: 12575.

 

Radio RMF FM wyraźnie zyskuje pod względem udziału w czasie słuchania wśród osób zajmujących prestiżowe stanowiska – dyrektorów, przedstawicieli wolnych zawodów oraz wśród właścicieli firm. Udział RMF FM w czasie słuchania tych grup zawodowych wynosi obecnie 23,4% – jest to wyraźnie wyższy wynik od kolejnej stacji w rankingu – Programu 3 Polskiego Radia.

Na przestrzeni ostatnich trzech fal Trójka traciła w tej atrakcyjnej grupie słuchaczy, podobnie jak trzecie w kolejności radio ZET.

Udział w czasie słuchania
  Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm
  11.2011 – 01.2012 12.2011 – 02.2012 01.2012 – 03.2012
RMF FM 21,6% 22,6% 23,4%
PR 3 17,2% 16,0% 15,8%
Radio ZET 15,2% 14,7% 14,4%
PR 1 8,4% 7,1% 7,5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2011-01.2012, 12.2011-02.2012, 01.2012-03.2012;

sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania;

próba odpowiednio: 5161, 5101, 5148.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY