RMF FM zyskuje wśród zamożnych, na kierowniczych stanowiskach

10/09/2013

Jak wynika z sierpniowej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera wśród osób zamożnych, pracujących na stanowiskach kierowniczych.

Według najnowszej fali badania Radio Track każdego dnia RMF FM dociera już do 38,6% odbiorców w tej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej. W efekcie dynamicznych wzrostów zasięgu dziennego, dystans pomiędzy RMF FM a innymi stacjami ogólnopolskimi wyraźnie wzrósł.

Osoby kierujące pracą innych o wysokich dochodach
zasięg dzienny
  04-06.2013 05-07.2013 06-08.2013
RMF FM 35,1% 35,8% 38,6%
Radio Zet 24,7% 25,5% 25,0%
PR3 21,7% 22,6% 20,5%
PR1 9,0% 8,3% 8,4%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04-06.2013, 05-07.2013, 06.08.2013; TG: osoby kierujące pracą innych osób o miesięcznym łącznym dochodzie gospodarstwa domowego powyżej 5000 złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 1781, 1800, 1836.

Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem rankingu ogólnopolskich stacji radiowych w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown stacji każdego dnia słucha 35,3% osób w tej grupie odbiorców. Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 28,4%, co oznacza że wynik Radia RMF FM w tej grupie docelowej jest wyższy niż łączny udział w czasie słuchania 3 kolejnych stacji ogólnopolskich!

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY