Rośnie liczba słuchaczy RMF FM w grupie docelowej

08/07/2011

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród osób w wieku 25-39 lat. To właśnie do tej grupy stacja kieruje swoją ofertę programową.

Zasięg dzienny w II kwartale 2011 wyniósł 39,7%, co oznacza wzrost w porównaniu do I kwartału.

  01-03.2011 04-06.2011
Zasięg dzienny, osoby w wieku 25-39 lat
Radio RMF FM 39.1% 39.7%
Radio ZET 27.0% 26.2%
Trójka 9.5% 9.5%
Jedynka 6.4% 5.8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC,01-03.2011 i 04-06.2011, 25-39 lat, wszystkie dni,
wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, próba odpowiednio 6 101 i 6 015

RMF FM jest najczęściej wybieraną stacją radiową w Polsce - jej udział w czasie słuchania wynosił w drugim kwartale 2011 roku 25,4%.

Stacja codziennie gromadzi przed radioodbiornikami 30,8% Polaków, zajmując niezmiennie pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu słuchalności.

  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
Wszystkie dni, kwiecień-czerwiec 2011
Radio RMF FM 25.4% 30.8%
Radio ZET 16.2% 22.0%
Jedynka 11.5% 13.1%
Trójka 8.5% 8.9%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 04-06.2011, ogół badanych,
Wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny, próba 21 082.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY