Rośnie liczba słuchaczy RMF MAXXX

16/05/2011

Rośnie liczba słuchaczy RMF MAXXX: stacja przyciąga osoby na stanowiskach, z wysokimi dochodami oraz tych, którzy chętnie kupują wszelkiego rodzaju dobra trwałego użytku.

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, okresie luty-kwiecień 2011 roku, zasięg dzienny stacji wyniósł 5,2%, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu do wyników z analogicznego okresu roku poprzedniego.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy każdego dnia stacji słuchało średnio 1,6 miliona osób, czyli o niemal o 100 tysięcy więcej niż przed rokiem.

Jeszcze większe wzrosty wyników RMF MAXXXX zanotowano w przypadku zasięgu tygodniowego, który wynosi obecnie 26,1% (7,9 miliona osób) -  to o 7% więcej niż w okresie luty-kwiecień roku 2010.

  02-04.2010 02-04.2011
Słuchalność RMF MAXXX
Zasięg dzienny 4.9% 5.2%
Zasięg tygodniowy 24.3% 26.1%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 21098, 21084

Rośnie popularność RMF MAXXX wśród bardzo atrakcyjnych dla reklamodawców grup docelowych.

Dyrektorzy oraz wolne zawodystanowią obecnie niemal 12% słuchaczy stacji, a blisko 7% to właściciele firm.

Coraz więcej w strukturze jest też osób o wysokich dochodach, przy czym im wyższe tym wyższy wskaźnik dopasowania affinity index.Słuchacze RMF MAXXX kupują coraz więcej dóbr trwałego użytku oraz gadżetów.

  02-04.2010 02-04.2011

AFFINITY INDEX
02-04.2011

Struktura słuchaczy RMF MAXXX
Sytuacja zawodowa badanego
dyrektorzy, wolne zawody 9.2% 11.8% 107
właściciele firm 4.9% 6.7% 107
Miesięczny dochód łączny gospodarstwa
2501-3000 PLN 12.2% 14.0% 100
3001-5000 PLN 19.5% 20.9% 106
ponad 5000 PLN 12.3% 15.8% 110
Samoocena sytuacji materialnej
starcza na wszystkie wydatki (najwyższa ocena) 34.7% 37.0% 106
Wybrane dobra trwałego użytku
telewizor plazmowy lub LCD 56.8% 65.6% 103
zestaw kina domowego 39.7% 40.3% 106
telewizja satelitarna 62.3% 64.8% 103
cyfrowy aparat fotograficzny 78.7% 80.6% 104
konsola do gier 20.3% 22.1% 105
laptop (notebook) 51.3% 60.7% 104
Internet
dostęp do internetu 97.7% 98.6% 102
dostęp do internetu: w pracy 34.2% 41.6% 107
dostęp do internetu: w domu 89.5% 93.3% 102

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 1272, 1278, struktura wg zasięgu dziennego

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY