Obecnie wynosi on 29,4%. Powiększa się także dystans pomiędzy radiem RMF FM a następnymi w rankingu stacjami radiowymi, dzięki czemu stacja umacnia się na pozycji lidera w grupie wiekowej 16-49 lat.
Udział w czasie słuchania osoby w wieku 16-49 lat |
05-07.2012 | 06-08.2012 | 07-09.2012 |
---|---|---|---|
RMF FM | 28,9% | 29,3% | 29,4% |
Radio Zet | 17,0% | 16,4% | 15,8% |
PR1 | 8,2% | 8,4% | 8,4% |
PR3 | 4,9% | 5,8% | 5,9% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 05-07.2012, 06-08.2012, 07-09.2012; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 12832, 12676, 12758.
Radio RMF FM pozostaje niezmiennie niekwestionowanym liderem słuchalności. Według najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC udział stacji w czasie słuchania osiąga poziom 25,3%. Każdego dnia RMF FM słucha 30,2% Polaków w wieku 15-75 lat – to o 3 miliony słuchaczy więcej niż wynik następnej w rankingu stacji – Radia Zet (zasięg dzienny 20,2%). Słuchacze radia RMF FM dłużej także pozostają przed radioodbiornikami: średni czas słuchania RMF FM 174 minuty a Radia Zet 152 minuty. Udział RMF FM w czasie słuchania wzrasta. Zyskuje także Program 1 Polskiego Radia, wahają się wyniki Programu 3. Po spadkach najniższy wynik w historii badania uzyskało Radio Zet.
Udział w czasie słuchania wszyscy (osoby w wieku 15-75 lat) |
05-07.2012 | 06-08.2012 | 07-09.2012 |
---|---|---|---|
RMF FM | 24,8% | 25,1% | 25,3% |
Radio Zet | 15,6% | 15,2% | 14,8% |
PR1 | 11,8% | 12,6% | 12,9% |
PR3 | 8,6% | 8,7% | 8,5% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 05-07.2012, 06-08.2012, 07-09.2012; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 21080, 21056, 21048.