Małopolska. Tu warto trafić - pod takim hasłem, poprzez Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT), region promował się na tegorocznych targach turystycznych Tour Salon. Warto trafić - bo to nie tylko jeden z najbardziej atrakcyjnych turystycznie regionów w Polsce, ale i dlatego, że w Poznaniu zaprezentowało się na niezwykłym, koralowym stoisku. Na stoisko Małopolski trafiało się łatwo : jak przystało na system informacji turystycznej, przewidziano szereg interesujących form zachęcania i ułatwiania zwiedzającym odwiedzin.
Zobacz zdjęcia z konferencji prasowej prezentującej Małopolski System Informacji Turystycznej:
Regionem Partnerskim 23. edycji Tour Salonu była Małopolska
Podczas tegorocznych targów w nowej formule został zorganizowany konkurs o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych nagród na polskim rynku. Laureaci Złotego Medalu wyłoniani zostali przez kapitułę konkursu na miesiąc przed rozpoczęciem targów. Wręczenie Złotych Medali odbyło się podczas uroczystej gali, pierwszego dnia targów. Nowością był dalszy etap konkursu – „ZŁOTY MEDAL – wybór konsumentów”. Uczestnicy targów Tour Salon mogli głosować na Laureatów na stronie www.zlotymedal.mtp.pl oraz w STREFIE MISTRZÓW – specjalnie zaaranżowanym stoisku podczas trwania wydarzenia targowego. Tytuł WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 zostanie przyznany zwycięzcy miesiąc po zakończeniu imprezy targowej.
Laureaci Złotego medialu MTP Tour Salon 2012:
Zobacz także informację na portalu informacyjnym RMF24.pl.
Szczegóły: www.tour-salon.pl
Zobacz także wypowiedź Andrzeja Byrta - Prezesa MTP dla dla serwisu Grupa RMF dla Miast i Regionów:
Zobacz także artykuł o Tour Salon 20111.