Udział w rynku RMF FM większy niż dwóch kolejnych stacji łącznie

13/05/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta i obecnie wynosi już 26,4%.

Wynik RMF FM jest o 69% lepszy niż udział w czasie słuchania następnej w rankingu stacji radiowej. Dodatkowo udział w czasie słuchania RMF FM jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich.

  Udział w czasie słuchania (ogół badanych)
  12.2012-02.2013 01-03.2013 02-04.2013
RMF FM 24,2% 25,5% 26,4%
Radio Zet 15,2% 15,0% 15,6%
PR1 10,2% 10,1% 10,3%
PR3 7,5% 7,4% 7,2%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21058, 21053, 21048

Z badań Instytutu Millward Brown wynika, że wyraźnie wzrasta również liczba słuchaczy Radia RMF FM. Według najnowszej fali badań Radio Track każdego dnia RMF FM słucha 29,5% Polaków. Wzrosty zasięgu dziennego stacji są szczególnie widoczne w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Systematyczny wzrost zasięgu dziennego dotyczy osób zajmujących decyzyjne stanowiska w przedsiębiorstwach oraz osób o stabilnej sytuacji materialnej.

  Zasięg dzienny
  12.2012-02.2013 01-03.2013 02-04.2013
16-49 lat 33,6% 34,5% 35,3%
osoby na kierowniczych stanowisakch 34,3% 35,7% 37,2%
osoby w gospodarstwie z dochodem pow. 3000 zł 31,9% 32,8% 33,7%
wszyscy respondenci 27,9% 28,7% 29,5%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; TG: wiek: 16-49 lat, osoby kierujące pracą innych osób, miesięczny dochód gospodarstwa powyżej 3000 zł, ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 12879, 12772, 12769, 4636, 4554, 4544, 9500, 9351, 9389, 21058, 21053, 21048

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY