Wzrasta zasięg dzienny RMF FM wśród zamożnych

09/10/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM systematycznie zyskuje pod względem liczby zamożnych słuchaczy, którzy każdego dnia słuchają stacji.

Zasięg dzienny stacji wśród osób osiągających dochody gospodarstwa domowego powyżej 5000 złotych wynosi obecnie 34,6%. Oznacza to zdecydowany wzrost w porównaniu do I i II kwartału bieżącego roku.

Osoby o dochodach gospodarstwa domowego pow. 5000 zł
zasięg dzienny
  1Q 2013 2Q 2013 3Q 2013
RMF FM 32,0% 32,6% 34,6%
Radio Zet 23,2% 22,4% 23,2%
PR3 15,0% 17,1% 14,8%
PR1 8,3% 8,7% 9,6%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2013, 04-06.2013, 07-09.2013; TG: osoby o miesięcznym łącznym dochodzie gospodarstwa domowego powyżej 5000 złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 4027, 4203, 4248.

Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem słuchalności w rankingu ogólnopolskich stacji radiowych wśród ogółu badanych, a także w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat.

Udział stacji w czasie słuchania w tej grupie wiekowej wynosi obecnie 27,6% a zasięg dzienny 34,3%.

Oznacza to, że liczba słuchaczy w wieku 16-49 lat, którzy każdego dnia włączają RMF FM jest o 60% wyższa niż wynosi wynik następnej w rankingu ogólnopolskiej, konkurencyjnej stacji radiowej.

Osoby w wieku 16-49 lat
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 27,6% 34,3%
Radio Zet 15,3% 21,5%
PR3 7,1% 7,6%
PR1 5,3% 7,1%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 07-09.2013; TG: osoby w wieku 16-49 lat;  wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 725.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY