Najbliższa edycja Konferencji to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności, choć nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Żakowski, Grzegorz Kiszluk, Jakub Mrugalski czy Kamil Bolek. Będą dzielić się bogatym doświadczeniem w dziedzinach dziennikarstwa, influencer marketingu i szeroko rozumianej promocji.
Do kogo skierowany jest PR w Samorządzie?
Do każdego kto chce wypromować swoje miasto, gminę w mediach społecznościowych, zdobyć przychylność mieszkańców regionu, czy przeprowadzić akcję społeczną, która odbije się szerokim echem w całym kraju. Jeśli ktoś odpowiada za wizerunek spółki miejskiej lub JST i zastanawia się jak wykorzystać nowe media i wpływ influencerów, żeby dotrzeć do ludzi w różnym wieku, to podczas konferencji uzyska odpowiedź na to pytanie. Bezcenna może się okazać umiejętność właściwego postępowania w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Eksperci z tego zakresu wyjaśnią nie tylko jak go zażegnać, ale również jak się przed nim uchronić. Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej jest dla każdego, komu zależy na podniesieniu swoich kompetencji w zakresie Public Relations.