Zasięg dzienny RMF FM systematycznie wzrasta

10/07/2015

Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown systematycznie, z kwartału na kwartał poprawia się zasięg dzienny RMF FM. Obecnie każdego dnia 28,7% Polaków wybiera RMF FM i jest to wzrost o 1 punkt proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Niemal tyle samo rok do roku straciła druga stacja w rankingu, wzrósł w tym okresie natomiast zasięg dzienny stacji Polskiego Radia.

Ewolucja zasięgu dziennego stacji ogólnopolskich
  2Q 2014 4Q 2014 1Q 2015 2Q 2015
RMF FM 27,7% 28,3% 28,5% 28,7%
Radio ZET 19,5% 19,3% 18,0% 18,6%
PR1 9,9% 11,0% 9,9% 10,6%
PR3 7,7% 7,0% 7,5% 8,5%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 04-06.2014,10-12.2014, 01-03.2015, 04-06.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 21057, 21079, 20907, 21048.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown RMF FM zdecydowanie wyprzedza konkurencyjne, ogólnopolskie stacje radiowe pod względem wyniku w komercyjnej grupie słuchaczy (w wieku 16-49 lat). Udział w czasie słuchania RMF FM w tej grupie docelowej jest wyższy, niż łączny wynik 3 kolejnych w rankingu stacji ogólnopolskich.

Wyniki stacji ogólnopolskich (osoby w wieku 16-49 lat)
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 27,3% 33,9%
Radio ZET 15,0% 21,2%
PR3 7,8% 8,2%
PR1 3,6% 5,4%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 04-06.2015; TG:16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 956.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY