Informacje prasowe

Krzysztof Głowiński rzecznikiem prasowym Grupy RMF

19/05/2021
Rzecznikiem prasowym Grupy RMF został Krzysztof Głowiński. Odpowiada za kontakty z mediami, komunikację zewnętrzną oraz działania z obszaru promocji spółki oraz jej rozgłośni.

Nowy liner i nowa ramówka wrocławskiego Radia GRA

22/04/2021
Wrocławskie Radio GRA ma nową ramówkę i nowy liner – „Muzyka Wybrana Dla Ciebie”. Zmiany w stacji będą promowane w ramach kampanii outdoorowej w mieście oraz w Internecie.

Rzeszów ma głos – pierwsza debata przed rzeszowskimi wyborami prezydenckimi tylko w RMF FM

21/04/2021
Radio RMF FM jako pierwsze medium w Polsce organizuje debatę przed wyborami prezydenckimi w Rzeszowie. Do dyskusji zaproszeni zostali wszyscy zarejestrowani przez PKW kandydaci: Ewa Leniart (PiS), Grzegorz Braun (Konfederacja), Konrad Fijołek (wspólny kandydat partii opozycyjnych) oraz Marcin Warchoł (Solidarna Polska). Wszystkie sztaby potwierdziły już swój udział.

Polski Dzień Radia. I Love Radio wsparło dzieci z wadami słuchu!

12/04/2021
W niedzielę 11 kwietnia na antenach 167 stacji radiowych wyemitowany został 4. Charytatywny Blok Reklamowy organizowany przez I Love Radio. W tym roku z okazji Polskiego Dnia Radia reklamodawcy przekazali 60 000 zł na rzecz fundacji pomagającej dzieciom z wadami słuchu.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium marca!

08/04/2021
RMF FM było w marcu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Stacja była cytowana przez inne redakcje ponad 5 tys. razy – częściej niż Onet.pl, „Gazeta Wyborcza”, TVN24 czy Radio ZET.

4. Charytatywny Blok Reklamowy i 4. urodziny I Love Radio

07/04/2021
11 kwietnia radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Tradycją lat ubiegłych porozumienie I Love Radio dołącza do obchodów, zapraszając reklamodawców do udziału w 4. Charytatywnym Bloku Reklamowym.

Czas reklamowy w RMFon.pl dostępny z poziomu platformy Google Ad Manager

07/04/2021
Grup RMF zintegrowała swoje narzędzia do sprzedaży reklamy audio w modelu programatycznym z platformą SSP Google Ad Manager. Dzięki temu powierzchnie audio na portalu RMFon.pl jest jeszcze łatwiej dostępna dla reklamodawców kupujących czas reklamowy w sposób zautomatyzowany.

Wielkanoc z nutą optymizmu w RMF Classic

01/04/2021
Na wyjątkowy czas Świąt Wielkanocnych dziennikarze stacji przygotowali programy, które pozwolą bardziej optymistycznie spojrzeć zarówno na otaczający nas świat, jak i na naszą przyszłość. Nie można jednak uciec od refleksji i rozważań nad duchowym wymiarem tych dni.

Żarty Żyły i rodzina Kwiatkowskiego na Wielkanoc w RMF FM

31/03/2021
Na tegoroczne Święta Wielkiej Nocy Radio RMF zapowiada spotkania z ulubieńcami Słuchaczy. Znajdą się wśród nich Piotr Żyła i David Kwiatkowski. Znajomi i przyjaciele wspominać będą Aleksandra Dobę, a w Lany Poniedziałek Jacek Tomkowicz, Mariusz Kałamaga i Tomasz Olbratowski zaproszą do „Wyższej Szkoły Podrywu”.

Startuje Radio RMF24.pl – nowa stacja informacyjna w Polsce

19/03/2021
W poniedziałek 22 marca startuje nowe radio informacyjne – Radio RMF24.pl – jeszcze więcej informacji! Stacja przygotowywana jest przez zespół Faktów RMF FM, będzie można jej słuchać na stronie www.rmf24.pl.

Podwójny rekord słuchalności RMF Classic! Rozgłośnia pokonała Trójkę!

09/03/2021
Radio RMF Classic kolejny miesiąc z rzędu zanotowało rekord słuchalności – tym razem podwójny. Stacja skupia przy odbiornikach najwięcej słuchaczy w historii, ma też największy udział w czasie słuchania i pokonała pod tym względem nawet Program 3 Polskiego Radia.

RMF FM oddaje swoje social media kobietom

04/03/2021
Specjalnie na Dzień Kobiet RMF FM przygotował specjalne programy. Świętowanie zaczniemy już w niedzielę specjalnym programem z udziałem Marka Piekarczyka, 8 marca natomiast nadamy specjalny akustyczny koncert a profile w social mediach oddamy do dyspozycji paniom.

Grupa RMF i RMF Digital zapraszają na konferencję „IAB HowTo: switch Programmatic to first”

02/03/2021
Grupa RMF i RMF Digital zapraszają na konferencję „IAB HowTo: switch Programmatic to first” – organizowaną przez IAB Polska. Jednymi z ekspertów wydarzenia opowiadającymi m.in. o tym, jak wygląda dystrybucja treści audio z perspektywy nadawcy radiowego, będą przedstawiciele RMF Digital: Adam Pachla, Head of Digital Grupy RMF i Marcin Pyra, Traffic & Programmatic Manager.

Polscy nadawcy radiowi solidarnie przeciwko zwiększaniu limitu polskiej muzyki do 49%

17/02/2021
Nadawcy reprezentujący łącznie aż 202 polskie stacje ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne wspólnie wystosowali list do władz, w którym stanowczo sprzeciwiają się podniesieniu minimalnego udziału utworów polskojęzycznych z 33% do 49%. Radiowcy podkreślają, że będzie miało to katastrofalne skutki dla polskiej radiofonii, a na zmianie straci też skarb państwa i sami krajowi artyści, którym ta zmiana ma ponoć pomóc.

Historyczny rekord RMF Classic – 1,9% udziału w rynku!

15/02/2021
Radio RMF Classic po raz kolejny odnotowało rekordowy wynik słuchalności – aż 1,9% udziału w czasie słuchania. To najwyższy wynik w 17-letniej historii rozgłośni.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY