Informacje prasowe

RMF Classic+ wprowadza Stacje+, czyli internetowe kanały gatunkowe oraz z muzyką z filmowych sag

06/10/2022
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów Fryderyka Chopina.

RMF Digital przygotował jubileuszowe wideo podcasty dla marki Tchibo

06/10/2022
W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.

RMF MAXX i Radio RMF24 nagrodzone przez „Media Marketing Polska”

05/10/2022
Dwie stacje należące do Grupy RMF – RMF MAXX i Radio RMF24, otrzymały nagrody w tegorocznym raporcie „Nadawcy” przygotowywanym przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

RMF MAXX świętuje 18. urodziny koncertem Smolastego i wprowadzeniem nowego logo

27/09/2022
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.

RMF Classic+ i kina Helios z długofalową współpracą

13/09/2022
Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W jej ramach odbędą się pokazy specjalne filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa.

Wideo Podcasty w ofercie Grupy RMF

12/09/2022
Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital udostępniła klientom produkt Wideo Podcasty, w ramach którego gwarantuje pełną produkcję, montaż i dystrybucję materiałów wideo wg założeń reklamodawcy.

Nowa gra SMS-owa na 18. urodziny RMF MAXXX

02/09/2022
Od poniedziałku 5 września RMF MAXXX zaczyna obchody swoich 18. urodzin m.in. nową grą SMS-ową „Nadziane torty”. Wśród nowości w jesiennej ramówce znajdzie się też pasmo „MAXXX Reels”.

Kazimiera Szczuka prowadzącą „Popołudniową rozmowę w RMF FM”

31/08/2022
Od 1 września na antenę RMF FM powracają cztery rozmowy publicystyczne, w tym „Popołudniowa rozmowa”. Do grona prowadzących tego wywiadu dołącza Kazimiera Szczuka.

„Projekt XD” nowością w jesiennej ramówce RMF FM

31/08/2022
Sobotnie wieczory w RMF FM słuchacze spędzą w dużym gronie przyjaciół. „Projekt XD” to zupełnie nowy towarzysko-muzyczny program na antenie rozgłośni. Oprócz tego po wakacyjnej przerwie wracają dobrze znane słuchaczom programy, nocne podcasty i loteria SMS-owa.

Nowa ramówka Radia RMF24, czyli jeszcze więcej informacji i publicystyki

30/08/2022
Od 1 września informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wprowadza nową ramówkę, w której pojawią się aż cztery rozmowy publicystyczne dziennie, nowe pasmo autorskie Tomasza Terlikowskiego i tematyczne magazyny weekendowe. Serwisy informacyjne „Fakty” będą nadawane w dni powszednie co pół godziny przez cały dzień.

Tomasz Terlikowski poprowadzi codzienne pasmo autorskie w Radiu RMF24

29/08/2022
Od września nowe, autorskie pasmo w informacyjno-muzycznym Radiu RMF24 poprowadzi Tomasz Terlikowski. Oprócz tego bez zmian będzie gospodarzem „Popołudniowej Rozmowy w RMF FM” w środy.

Jesienią w RMF Classic nowy konkurs oraz program z muzyczną filmografią gwiazd Hollywood

25/08/2022
Wśród nowości w jesiennej ramówce radia RMF Classic znajdą się program z muzyką z filmów, w których zagrały największe gwiazdy kina oraz konkurs o polskich wynalazcach i odkrywcach. Na antenę po wakacyjnej przerwie wracają też audycje autorskie, w tym rozmowy Artura Andrusa, magazyn muzyczny Tytusa Hołdysa oraz „Lista Przebojów Muzyki Filmowej”, która udostępniona będzie także jako podcast na platformie RMF Classic+.

Dwa historyczne rekordy RMF MAXXX

23/08/2022
Wg najnowszych badań słuchalności radia, RMF MAXXX osiągnęło dwa rekordy – pod względem udziału w rynku i średniego czasu słuchania. Na bardzo wysokim poziomie są też inne wskaźniki, m.in. znajomość spontaniczna brandu.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu

05/08/2022
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.

Grupa RMF i inFakt podjęły współpracę w celu zwiększenia świadomości za pomocą kampanii Programmatic Guaranteed Audio z Google Ad Manager 360.

04/08/2022
Grupa RMF to nie tylko radio, ale też niezwykle skuteczne kampanie digital. Na początku tego roku przeprowadziliśmy dla biura rachunkowego inFakt kampanię online opartą o programmatic audio w modelu programmatic guaranteed. Realizacja i efekty sprawiły, że Google Ad Manager opisał ją jako swój oficjalny case. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w materiale w jęz. angielskim.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY