Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów Fryderyka Chopina.
W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.
Dwie stacje należące do Grupy RMF – RMF MAXX i Radio RMF24, otrzymały nagrody w tegorocznym raporcie „Nadawcy” przygotowywanym przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.
Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W jej ramach odbędą się pokazy specjalne filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa.
Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital udostępniła klientom produkt Wideo Podcasty, w ramach którego gwarantuje pełną produkcję, montaż i dystrybucję materiałów wideo wg założeń reklamodawcy.
Od poniedziałku 5 września RMF MAXXX zaczyna obchody swoich 18. urodzin m.in. nową grą SMS-ową „Nadziane torty”. Wśród nowości w jesiennej ramówce znajdzie się też pasmo „MAXXX Reels”.
Od 1 września na antenę RMF FM powracają cztery rozmowy publicystyczne, w tym „Popołudniowa rozmowa”. Do grona prowadzących tego wywiadu dołącza Kazimiera Szczuka.
Sobotnie wieczory w RMF FM słuchacze spędzą w dużym gronie przyjaciół. „Projekt XD” to zupełnie nowy towarzysko-muzyczny program na antenie rozgłośni. Oprócz tego po wakacyjnej przerwie wracają dobrze znane słuchaczom programy, nocne podcasty i loteria SMS-owa.
Od 1 września informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wprowadza nową ramówkę, w której pojawią się aż cztery rozmowy publicystyczne dziennie, nowe pasmo autorskie Tomasza Terlikowskiego i tematyczne magazyny weekendowe. Serwisy informacyjne „Fakty” będą nadawane w dni powszednie co pół godziny przez cały dzień.
Od września nowe, autorskie pasmo w informacyjno-muzycznym Radiu RMF24 poprowadzi Tomasz Terlikowski. Oprócz tego bez zmian będzie gospodarzem „Popołudniowej Rozmowy w RMF FM” w środy.
Wśród nowości w jesiennej ramówce radia RMF Classic znajdą się program z muzyką z filmów, w których zagrały największe gwiazdy kina oraz konkurs o polskich wynalazcach i odkrywcach. Na antenę po wakacyjnej przerwie wracają też audycje autorskie, w tym rozmowy Artura Andrusa, magazyn muzyczny Tytusa Hołdysa oraz „Lista Przebojów Muzyki Filmowej”, która udostępniona będzie także jako podcast na platformie RMF Classic+.
Wg najnowszych badań słuchalności radia, RMF MAXXX osiągnęło dwa rekordy – pod względem udziału w rynku i średniego czasu słuchania. Na bardzo wysokim poziomie są też inne wskaźniki, m.in. znajomość spontaniczna brandu.
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.
Grupa RMF to nie tylko radio, ale też niezwykle skuteczne kampanie digital.
Na początku tego roku przeprowadziliśmy dla biura rachunkowego inFakt kampanię online opartą o programmatic audio w modelu programmatic guaranteed. Realizacja i efekty sprawiły, że Google Ad Manager opisał ją jako swój oficjalny case.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w materiale w jęz. angielskim.