Jak co roku 11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji mnóstwo atrakcji dla słuchaczy, a rano nadany zostanie – już tradycyjnie – Charytatywny Blok Reklamowy.
Po raz trzeci Grupa RMF organizuje konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS, w którym wyróżniane są projekty reklamowe w sposób oryginalny wykorzystujące radio. Nagrodą jest kampania radiowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).
Perfect, Patrycja Markowska, legendarne miejsce prób muzyków i bilety na koncert zespołu – to wszystko w RMF FM w niecodziennej, interaktywnej zabawie „Włam na Garaż Perfectu” już 1 kwietnia przez cały dzień na profilu facebookowym stacji i na antenie.
Radio RMF MAXXX kolejny miesiąc z rzędu bije rekordy słuchalności. Wg najnowszych badań stacja ma najwyższe w historii: zasięg dzienny, zasięg tygodniowy i udział w czasie słuchania. Po raz kolejny też prześcignęła pod względem liczby słuchaczy Jedynkę i Trójkę.
4 marca w restauracji „Concept 13”, w domu handlowym VITKAC w Warszawie, wręczono po raz dziewiąty MocArty RMF Classic. Słuchacze stacji wybrali swoich faworytów w czterech kategoriach: Człowiek Roku, Wydarzenie Roku, Muzyka Filmowa Roku i Rzecz z Klasą.
Z okazji Dnia Kobiet RMF FM przez cały dzień grać będzie specjalnie dla pań. W ciągu dnia trwać będzie konkurs „Babski wieczór z P!NK”, a wieczorem stand-uperzy Wiolka Walaszczyk i Karol Modzelewski zdradzą „Nagą prawdę o kobietach”.
Radio RMF FM zajęło 1. miejsce w warszawskim rankingu słuchalności. W okresie 08.2018-01.2019 stacja osiągnęła 9,5% udziału w czasie słuchania – najwięcej spośród wszystkich stacji: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.
RMF MAXXX po raz pierwszy w historii przekroczyło próg 1,8 mln słuchaczy dziennie. Wg najnowszych badań Radio Track, sieć ma więcej słuchaczy nawet niż ogólnopolski Program 3 Polskiego Radia.
14 lutego upłynie w RMF FM pod znakiem miłości. Walentynki stacja obchodzić będzie wspólnie z Pawłem Domagałą, który przekaże życzenia wybranemu słuchaczowi lub słuchaczce i zaśpiewa jeden ze swoich przebojów. Wieczorem wyjątkowe piosenki dedykować swoim najbliższym będą sami słuchacze, a zaraz potem Darek Maciborek zaprosi na Poplistę live Sessions z Kortezem.
Radio RMF FM było najczęściej cytowaną rozgłośnią radiową w 2018 roku wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na rozgłośnię powoływano się ponad dwa razy częściej niż na drugą stację w rankingu. Wśród wszystkich mediów RMF FM znalazło się na drugim miejscu, ustępując o zaledwie 313 cytowań telewizji TVN 24.
Ruszył nowy program w RMF Classic – „Zagraj to jeszcze raz” to radiowa opowieść o fenomenie muzyki filmowej. Cykl ma 12 godzinnych odcinków, prezentowany jest w każdą sobotę o godz. 16. Jego autorką jest Magda Miśka-Jackowska.
Blisko 300 tys. osób słucha co tydzień nowej, sobotniej audycji RMF Classic „NieDoMówienia”, czyli wywiadów Artura Andrusa. Ten dziennikarz, artysta kabaretowy i piosenkarz dołączył do grona prowadzących RMF Classic w połowie ub.r.
Porozumienie I Love Radio oddaje do użytku nowe narzędzie – „Radiową Mapę Polski”, czyli interaktywny schemat struktury polskiego rynku radiowego. Mapa dostępna jest zarówno w wersji elektronicznej, jako PDF do ściągnięcia ze strony jak i papierowej.
W 2018 roku wzrosła słuchalność wszystkich stacji radiowych z Grupy RMF. Udział w czasie słuchania wyniósł 31% (wzrost o 0,9 pkt. proc.), a dzienna liczba słuchaczy osiągnęła poziom 9,96 mln, rosnąc o 3,3%*.
W 2018 roku udział w czasie słuchania sieci RMF MAXXX wyniósł 3,5 proc. i był najwyższym rocznym wynikiem w historii tej stacji. Rekordowy poziom osiągnął też zasięg tygodniowy.