Informacje prasowe

Nagroda „Bo wARTo!” RMF Classic dla najlepszego animatora kultury

06/12/2019
Z okazji jubileuszowej, 10. edycji Plebiscytu „MocArty RMF Classic”, 9 grudnia stacja ogłosi wyjątkową odsłonę konkursu, stanowiącego od lat część tego projektu. Tym razem nagroda trafi do najlepszego Animatora kultury w Polsce.

Grupa RMF partnerem konferencji NextM [PODCASTY]

05/12/2019
Grupa RMF była partnerem konferencji NextM organizowanej przez GroupM. W trakcie wydarzenia reklamodawcy i partnerzy GroupM mieli okazję poznać wschodzące trendy technologiczne i posłuchać wizjonerów ze świata marketingu. Na miejscu zbudowane zostało studio mobilne RMF FM, w którym dziennikarz rozgłośni, Krzysztof Berenda, przeprowadzał wywiady z prelegentami, uczestnikami i organizatorami. Zarówno relacji z konferencji jak i poszczególnych wywiadów można wysłuchać w formie podcastów.

Nobel dla Tokarczuk – Specjalne wyjazdowe Fakty RMF FM prosto ze Sztokholmu

04/12/2019
Już 10 grudnia literackiego Nobla odbierze Olga Tokarczuk. Redakcja Faktów RMF FM przygotowała specjalne wydania wiadomości, które 10 grudnia będą emitowane prosto ze Sztokholmu.

Dział Sprzedaży Grupy RMF ponownie otrzymał tytuł Biura Reklamy Radiowej

04/12/2019
W tegorocznej edycji Raportu miesięcznika "Media Marketing Polska" Dział Sprzedaży Grupy RMF po raz po raz kolejny otrzymało tytuł Biura Reklamy Radiowej Roku. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już piąty raz z rzędu.

Agencja Plej zwycięzcą 3. edycji adFM AWARDS za kampanię Piątnicy

28/11/2019
W 3. edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej zwyciężyła agencja Plej za kampanię radiową dla Piątnicy „Śniadanie to podstawa”. Laureat otrzymał statuetkę oraz kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

Nowe cenniki Grupy RMF na zimę 2020

25/11/2019
W 2019 roku wszystkie stacje radiowe z Grupy RMF notowały rekordowe wyniki słuchalności. Wg najnowszej fali badania Radio Track*, Radio RMF FM zwiększyło grono swoich słuchaczy o 6,6% do poziomu ponad 9,1 mln dziennie, utrzymując pozycję lidera rynku radiowego z przewagą ponad 4 mln słuchaczy nad kolejną stacją. Doskonałe wyniki skutkujące wzrostem audytorium w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. zanotowały również stacje RMF MAXXX (1,8 mln słuchaczy; +8,3%) i RMF Classic (591 tys. słuchaczy; +1,4%).

Znamy finalistów 3. edycji konkursu adFM AWARDS

15/11/2019
28 listopada poznamy zwycięzcę 3. edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. W skład finałowej 10-tki wchodzą różnorodne projekty, w pomysłowy i oryginalny sposób wykorzystujące reklamowy potencjał radia. Przypomnijmy, że laureat – czyli podmiot nominujący zwycięską kreację - otrzyma jako nagrodę główną możliwość realizacji na antenie RMF FM kampanii reklamowej o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Fundatorem nagrody jest Grupa RMF.

Święto Niepodległości w RMF FM: śpiewanie biało-czerwonych piosenek, quiz z gwiazdami i wywiad z Muńkiem Staszczykiem

06/11/2019
Varius Manx i Roksana Węgiel będą gwiazdami kolejnej już edycji „Biało-czerwonego śpiewania” organizowanego przez radio RMF FM na krakowskim rynku 11 listopada w Święto Niepodległości. Tego dnia stacji będzie mieć zmienioną ramówkę.

Halloween i Wszystkich Świętych w RMF FM: z gwiazdami, wspomnieniami i informacjami dla kierowców

29/10/2019
W tym roku specjalny halloweenowy program w RMF FM nadawać będzie z nawiedzonego domu, a ze strachem zmierzą się zaproszone gwiazdy. Natomiast 1 listopada upłynie pod znakiem muzycznych wspomnień słuchaczy, rozmów z ratownikami górskimi, medycznymi i lekarzami oraz wywiadów z synami wielkich legend muzycznych: Ryśka Riedla, Wojciecha Młynarskiego i Grzegorza Ciechowskiego.

Finałowa debata przedwyborcza w RMF FM z liderami partii

08/10/2019
9 października, na antenie RMF FM odbędzie się finałowa debata z cyklu „Po Prostu Polska”. W Debacie Liderów swoje komitety wyborcze reprezentować będą: Władysław Kosiniak-Kamysz, Janusz Korwin-Mikke, Tomasz Siemoniak, Włodzimierz Czarzasty i Jacek Sasin.

Rekordowa słuchalność i oglądalność pierwszej debaty przedwyborczej „Po prostu Polska”

13/09/2019
W poniedziałek (09 sierpnia 2019) na antenie RMF FM, na portalach Interia.pl i RMF24.pl oraz na stronach "Dziennika Gazety Prawnej" odbyła się pierwsza z cyklu debat przedwyborczych "Po prostu Polska". Formuła debat została opracowana w zespole Faktów RMF FM.

45 podcastów od Grupy RMF teraz dostępnych też w RMF ON!

11/09/2019
Od teraz podcasty dostępne są nie tylko na stronach stacji, ale w dedykowanej części serwisu RMFon.pl oraz aplikacji mobilnej RMF ON. To właśnie pod szyldem tej platformy znajduje się 45 własnych produkcji Grupy RMF, w tym te przygotowywane specjalnie dla internetu oraz blisko 100 najpopularniejszych produkcji czołowych polskich i światowych podcasterów.

Spoty w kampaniach programatyczncyh audio w Grupie RMF w 90 proc. odsłuchiwane do końca

11/09/2019
Spoty emitowane w modelu programatycznym w Grupie RMF osiągają wskaźnik LTR (listen trough rate) na poziomie 90% - to oznacza, że aż 90% z nich jest słuchanych przez odbiorców do samego końca.

RMF FM rozpoczyna cykl debat wyborczych „Po prostu Polska”

06/09/2019
9 września po godzinie 18. na antenie RMF FM rusza pierwsza z cyklu debat wyborczych pod tytułem „Po prostu Polska”. Debaty odbywać się będą w każdy kolejny poniedziałek czyli 16, 23, 30 września oraz 7 i 11 października.

Jesienna ramówka RMF FM

02/09/2019
W jesiennej ramówce RMF FM zagości nowy popołudniowy duet: Jacek Tomkowicz i Mateusz Opyrchał. Oprócz tego wracają po wakacyjnej przerwie znane i lubiane audycje, konkurs "Twój Szczęśliwy PESEL", "Szczęśliwa Loteria" i weekendowe programy muzyczne.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY