Informacje prasowe

RMF FM najbardziej opiniotwórczym radiem 2018 roku

29/01/2019
Radio RMF FM było najczęściej cytowaną rozgłośnią radiową w 2018 roku wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na rozgłośnię powoływano się ponad dwa razy częściej niż na drugą stację w rankingu. Wśród wszystkich mediów RMF FM znalazło się na drugim miejscu, ustępując o zaledwie 313 cytowań telewizji TVN 24.

"Zagraj to jeszcze raz" - nowy program RMF Classic

28/01/2019
Ruszył nowy program w RMF Classic – „Zagraj to jeszcze raz” to radiowa opowieść o fenomenie muzyki filmowej. Cykl ma 12 godzinnych odcinków, prezentowany jest w każdą sobotę o godz. 16. Jego autorką jest Magda Miśka-Jackowska.

„NieDoMówienia” Artura Andrusa weekendowym hitem RMF Classic

22/01/2019
Blisko 300 tys. osób słucha co tydzień nowej, sobotniej audycji RMF Classic „NieDoMówienia”, czyli wywiadów Artura Andrusa. Ten dziennikarz, artysta kabaretowy i piosenkarz dołączył do grona prowadzących RMF Classic w połowie ub.r.

Ruszyła "Radiowa Mapa Polski" od I Love Radio

21/01/2019
Porozumienie I Love Radio oddaje do użytku nowe narzędzie – „Radiową Mapę Polski”, czyli interaktywny schemat struktury polskiego rynku radiowego. Mapa dostępna jest zarówno w wersji elektronicznej, jako PDF do ściągnięcia ze strony jak i papierowej.

Nowe cenniki Grupy RMF na wiosnę 2019

21/01/2019
W 2018 roku wzrosła słuchalność wszystkich stacji radiowych z Grupy RMF. Udział w czasie słuchania wyniósł 31% (wzrost o 0,9 pkt. proc.), a dzienna liczba słuchaczy osiągnęła poziom 9,96 mln, rosnąc o 3,3%*.

RMF MAXXX w 2018 roku pobił swój rekord słuchalności

15/01/2019
W 2018 roku udział w czasie słuchania sieci RMF MAXXX wyniósł 3,5 proc. i był najwyższym rocznym wynikiem w historii tej stacji. Rekordowy poziom osiągnął też zasięg tygodniowy.

Historyczne rekordy słuchalności RMF Classic – blisko 700 tys. słuchaczy dziennie

14/01/2019
Czwarty kwartał ub.r. był rekordowy pod względem słuchalności dla radia RMF Classic. Stacja zanotowała najwyższe w swojej historii zasięg dzienny i udział w czasie słuchania. Również cały rok 2018 okazał się bardzo udany dla rozgłośni, która znów zanotowała wzrosty.

Margaret w nowych jinglach RMF MAXXX

07/01/2019
RMF MAXXX z okazji swoich 15-stych urodzin zmieniło oprawę stacji. Nowe jingle RMF MAXXX zostały zaśpiewane przez jedną z najpopularniejszych polskich wokalistek - Margaret.

„Choinki pod choinkę” – 18. edycja wielkiej akcji RMF FM

10/12/2018
12 grudnia rusza 18. Edycja wielkiej akcji RMF FM. Tym razem świąteczne imprezy zostaną zorganizowane w 12 polskich miastach.

Klip RMF MAXXX jednym z najpopularniejszych filmów na YouTube

06/12/2018
Jak co roku YouTube prezentuje 10 najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie. W tegorocznym podsumowaniu polskich wideo na czwartym miejscu znalazł się teledysk RMF MAXXX – Skoki, skoki w Zakopanem, nagrany przez poranną Ekipę MAXXXa - Maćka Rocka i Irka Jakubka.

Grupa Bauer Media optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

30/11/2018
Od 1 grudnia Grupa Bauer w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

Nowe cenniki Grupy RMF na zimę

26/11/2018
Po trzech kwartałach 2018 r. stacje radiowe Grupy RMF poprawiły wyniki słuchalności względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Udział w czasie słuchania wzrósł o 1,3 p. proc. do poziomu 30,9%. Z kolei dzienna liczba słuchaczy wyniosła 9,9 mln, rosnąc o 3,7%.

Grupa RMF po raz czwarty z rzędu z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku

23/11/2018
Dział Sprzedaży Grupy RMF, zarządzany przez Tomasza Ramzę, został uznany za Biuro Reklamy Radiowej Roku w najnowszej edycji raportu opracowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska". To czwarte z rzędu zwycięstwo Grupy RMF w tym rankingu.

Spot „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM AWARDS

23/11/2018
Kampania „Nieszczęśliwy numer” przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Przedstawiciele laureata odebrali nagrodę – statuetkę i czek na kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) – podczas gali Kreatura 2018.

Wielki quiz, wielka zabawa i „Prząśniczka” Moniuszki w RMF FM w Dzień Niepodległości

08/11/2018
Specjalnie z okazji obchodów 100-lecia niepodległości Polski RMF FM przygotował dla słuchaczy specjalne atrakcje. Z pytaniami historycznymi zmierzą się dziennikarze na antenie i słuchacze w Internecie, na krakowskim Rynku odbędzie się ogólnopolskie śpiewanie polskich hitów, a dzień zwieńczy muzyczna impreza.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY