Informacje prasowe

Historyczne rekordy słuchalności RMF Classic – blisko 700 tys. słuchaczy dziennie

14/01/2019
Czwarty kwartał ub.r. był rekordowy pod względem słuchalności dla radia RMF Classic. Stacja zanotowała najwyższe w swojej historii zasięg dzienny i udział w czasie słuchania. Również cały rok 2018 okazał się bardzo udany dla rozgłośni, która znów zanotowała wzrosty.

Margaret w nowych jinglach RMF MAXXX

07/01/2019
RMF MAXXX z okazji swoich 15-stych urodzin zmieniło oprawę stacji. Nowe jingle RMF MAXXX zostały zaśpiewane przez jedną z najpopularniejszych polskich wokalistek - Margaret.

„Choinki pod choinkę” – 18. edycja wielkiej akcji RMF FM

10/12/2018
12 grudnia rusza 18. Edycja wielkiej akcji RMF FM. Tym razem świąteczne imprezy zostaną zorganizowane w 12 polskich miastach.

Klip RMF MAXXX jednym z najpopularniejszych filmów na YouTube

06/12/2018
Jak co roku YouTube prezentuje 10 najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie. W tegorocznym podsumowaniu polskich wideo na czwartym miejscu znalazł się teledysk RMF MAXXX – Skoki, skoki w Zakopanem, nagrany przez poranną Ekipę MAXXXa - Maćka Rocka i Irka Jakubka.

Grupa Bauer Media optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

30/11/2018
Od 1 grudnia Grupa Bauer w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

Nowe cenniki Grupy RMF na zimę

26/11/2018
Po trzech kwartałach 2018 r. stacje radiowe Grupy RMF poprawiły wyniki słuchalności względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Udział w czasie słuchania wzrósł o 1,3 p. proc. do poziomu 30,9%. Z kolei dzienna liczba słuchaczy wyniosła 9,9 mln, rosnąc o 3,7%.

Grupa RMF po raz czwarty z rzędu z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku

23/11/2018
Dział Sprzedaży Grupy RMF, zarządzany przez Tomasza Ramzę, został uznany za Biuro Reklamy Radiowej Roku w najnowszej edycji raportu opracowanego przez miesięcznik "Media&Marketing Polska". To czwarte z rzędu zwycięstwo Grupy RMF w tym rankingu.

Spot „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM AWARDS

23/11/2018
Kampania „Nieszczęśliwy numer” przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Przedstawiciele laureata odebrali nagrodę – statuetkę i czek na kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) – podczas gali Kreatura 2018.

Wielki quiz, wielka zabawa i „Prząśniczka” Moniuszki w RMF FM w Dzień Niepodległości

08/11/2018
Specjalnie z okazji obchodów 100-lecia niepodległości Polski RMF FM przygotował dla słuchaczy specjalne atrakcje. Z pytaniami historycznymi zmierzą się dziennikarze na antenie i słuchacze w Internecie, na krakowskim Rynku odbędzie się ogólnopolskie śpiewanie polskich hitów, a dzień zwieńczy muzyczna impreza.

Znamy finalistów 2. edycji adFM AWARDS

08/11/2018
Już 22 listopada poznamy zwycięzcę 2. edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Do finału konkursu zakwalifikowało się 10 projektów – oryginalnych spotów oraz akcji specjalnych, w których radio odegrało ważną rolę i zostało wykorzystane w sposób nieszablonowy. Laureata, który otrzyma kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach), wybierze jury złożone ze specjalistów rynku reklamy.

Ostatnie dni na zgłoszenia w konkursie adFM AWARDS 2018

01/10/2018
Już do końca października można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu kreatywnej kreacji radiowej adFM AWARDS 2018. Zwycięzcę, który otrzyma kampanię radiową w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach), poznamy w listopadzie podczas gali Konkursu Niezależnej Kreacji – Kreatura 2018.

Trzy nowe muzyczne programy weekendowe w jesiennej ramówce RMF FM

03/09/2018
W jesienne weekendy RMF FM prezentuje trzy nowe programy: "Tego jeszcze nie grali", "Kawałek weekendu" i "Rockandrollowa historia świata". Oprócz tego na antenę wracają znane i lubiane pasma, m.in. "Wstawaj, szkoda dnia", "Byle do piątku" z loterią "Szczęśliwa 13-stka", "Lepsza połowa dnia" i "POPlista Plus".

Nowa ramówka na 15-lecie RMF Classic

03/09/2018
Wielki Plebiscyt na filmowy przebój 15-lecia, nowe konkursy i programy muzyczne oraz weekendowe rozmowy Artura Andrusa – to nowości jesiennej ramówki RMF Classic.

Pierwsze zgłoszenia do drugiej edycji adFM AWARDS

10/08/2018
Napływają już pierwsze zgłoszenia do drugiej edycji konkursy kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Grupa RMF jako organizator, postanowiła wyróżnić i nominować do ścisłego finału kampanię „Pies zawsze pomaga”.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym i wiarygodnym medium wg IMM i Reutersa

25/07/2018
Radio RMF FM zwyciężyło w rankingu Instytutu Monitoringu Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym pierwszą połowę 2018 roku. Natomiast wg badania Reuters Institute stacja jest najlepiej oceniana przez Polaków pod względem wiarygodności przedstawianych informacji.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY