Przed drugą runda wyborów samorządowych i decydującymi starciami o prezydenturę największych polskich miast. RMF FM i TVP Info , po raz pierwszy w Polsce, oddają ring kandydatom i zapraszają na Pojedynki Gigantów. Debaty planowane są w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie i Warszawie.
Grupa RMF otrzymała – po raz pierwszy – tytuł Business Superbrands w kategorii Grupy Medialne.
RMF FM z tytułem Superbrands 2014/2015 po raz kolejny został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku.
Ponadto RMF MAXXX otrzymał wyróżnienie w Procesie Certyfikacji Superbrands 2014/2015, co oznacza, że znalazł się w gronie najsilniejszych marek z polskim rodowodem.
Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown RMF MAXXX codziennie słucha ponad 1,5 mln osób, natomiast Radia RMF Classic ponad 0,5 miliona. Daje to stacjom Grupy RMF wysokie miejsca w rankingu komercyjnych grup i sieci stacji lokalnych i ponadregionalnych w Polsce.
Na podstawie październikowej fali badań Instytutu Millward Brown można stwierdzić, że w porównaniu z wakacjami poprawia się zasięg dzienny RMF FM. Jest to dopiero drugi miesiąc funkcjonowania nowej ramówki na antenie stacji, ale już widać, jej pozytywny wpływ na słuchalność.
Radio RMF FM wydaje kolejną płytę - "Najlepsza muzyka na imprezę 2014". Dwupłytowe wydawnictwo, obfitujące w najbardziej smakowite, imprezowe kawałki, trafia właśnie do sklepów!
W piątek, 31 października, rusza akcja Bezpieczny powrót – wspólna inicjatywa RMF FM i TVP Info. A 1 listopada na antenie RMF FM znajdą się specjalne pozycje związane z dniem Wszystkich Świętych.
W najnowszym raporcie z badań opiniotwórczości Instytutu Monitorowania Mediów RMF FM zajęło bardzo wysokie, trzecie miejsce, tuż za Gazetą Wyborczą i Rzeczpospolitą.
Podczas dzisiejszego kongresu „Karta Dużej Rodziny – wyzwania i perspektywy” RMF FM otrzymało specjalne wyróżnienie za wspieranie rodzin wielodzietnych.
RMFconnect to najnowsze narzędzie do szybkiego, mobilnego kontaktu słuchaczy z RMF FM. Aplikacja umożliwia przesyłanie materiałów dźwiękowych bezpośrednio na serwery redakcyjne.
Grupa RMF podnosi ceny emisji reklam w godzinach 23:00-6:00 w RMF FM i RMF MAXXX. W pozostałych pasmach ceny pozostają bez zmian. Skorygowane zostaną w związku z tym, w tych godzinach, także ceny w pakiecie RMF na MAXXXa.
Od października Grupa RMF wycofuje ze sprzedaży pakiet Classic PiN – jest to spowodowane zmianą nazwy i formatu oraz odbiorcy przez ponadregionalne Radio PiN, które przestało nadawać w dotychczasowej formule 26 września br.